دبیرکل حزب موتلفه، «تقدیر» از دولت و «تذکر» به احزاب اصلاح طلب

 دبیرکل حزب موتلفه، «تقدیر» از دولت و «تذکر» به احزاب اصلاح طلب

جماران نوشت: اسدالله بادامچیان گفت: اینکه بانوان در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند یا نکنند یک بازی سیاسی و باندی و جریانی است… خانم‌ها اگر بخواهند چیزی ببیند از پشت تلویزیون هم می‌توانند ببینند .

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: چه کسی مایل است با حضور زنان در ورزشگاه مورد تعرض افراد بی ادب و بی نزاکت قرار بگیرند و تبدیل به جریان ابتذال شود؟ این موضوع یک بازی سیاسی است.

اسدالله بادامچیان درباره برنامه سیاسی فعلی و آینده حزب ضمن عرض تبریک به مناسبت چهل و سومین سال پیروزی انقلاب گفت: سیزدهمین مجمع عمومی حزب مؤتلفه اسلامی در ۱۸ آذرماه، در شهر قم و در کنار جمکران تشکیل و شورای مرکزی جدید خود را انتخاب کرد. شورای مرکزی ما ۳۵ نفر عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل دارد. در این شورا مجموعه‌ای از چهار نسل حضور دارند، از نسل اول تا نسل چهارم و تقریباً جوانان‌ ما در این حزب مشارکت دارند. در این مجموعه ۴ تن از بانوان، ۲ روحانی و ۲۶ نفر دکتری، مهندسی و کارشناسی ارشد حضور دارند که از نظر تحصیلات و سوابق آماری بسیار بالا و ارزشمند است.

 دبیرکل حزب موتلفه، «تقدیر» از دولت و «تذکر» به احزاب اصلاح طلب

بیشتر بخوانید:

وی افزود: در این جلسات، برنامه‌های هیئت رئیسه شورای مرکزی، دبیرکل و قائم مقام برنامه‌ریزی شده و انتخاب شدند. دوره سیزدهم را در حالی شروع کردیم که شعار محوری ما تحقق گام دوم در تحزب، جامعه نمونه و دولت اسلامی است که در بخش تحزب داریم یک کار تحولی و تکاملی انجام می‌دهیم. در بخش جامعه، فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی خود را گسترش داده و در بخش دولت، تعامل با دولت موجود و برنامه‌های گوناگون برای یک دولت نمونه اسلامی ایجاد کردیم که اگر در جایی مسئولیتی بر دوش ما گذاشته شد بتوانیم بر اساس آن چارچوب عمل کنیم.

بادامچیان همچنین گفت:ضمن حفظ ارزش‌ها، سیاست و اهداف برنامه‌های حزب، تعامل با همه گروه‌ها است. ما در تعامل با دولت نقدهای منصفانه و سازنده، رصد هوشمندانه و همکاری صمیمانه در هر موردی که بخواهند را انجام می‌دهیم. برنامه‌های حزب در مجلس هم با فعالتر فراکسیون حزب ایجاد شده و وظیفه خودمان را انجام می‌دهیم.

دبیرکل حزب موتلفه درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای انتخابات ۱۴۰۲ طراحی شده است که بخواهند بر روی آن کار شود یا خیر نیز گفت: حزب مؤتلفه اسلامی در بخش معاونت سیاسی‌ زیر مجموعه‌ای به نام مدیریت انتخابات دارد که فعالیت آن مستمر بوده و فقط مربوط به هر دوره‌ای از انتخابات ریاست جمهوری و مجلس نیست. ما همواره در انتخابات‌های گوناگون وظایفمان را انجام می‌دهیم و مشغول برنامه ریزی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دوازدهم هستیم که در جایگاه و زمان خود نیز اجرایی می‌شود.

بادامچیان در پاسخ به این سوال که تا به حال کدام عملکرد دولت سیزدهم را نقد کرده‌اید، گفت: ما نقد سازنده داریم. عمده نقدهای ما درباره بودجه ۱۴۰۱، حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، کالاهای اساسی و ضروری، استمرار گرانی‌ها بوده و در مواضع هفتگی خود این نقدها را مطرح کردیم.

وی افزود: در کنار نقدهایی که از دولت داشتیم، دولت سیزدهم اقدامات مثبتی از جمله مهار ویروس کرونا که آمار فوتی‌ها به حدود ۲۰ نفر رسیده و درباره امیکرون هم تلاش می‌کنند در جاهایی که لازم به ایجاد محدودیت است آن برنامه‌ها را اجرایی کنند.

بادامچیان تصریح کرد: از دولت بابت پیمان شانگهای، رابطه با روسیه تقدیر و حمایت کردیم. حالا از جریان‌های اصلاح‌طلب و هر جریان دیگری، به جای آنکه از گسترش روابط ما با همه دنیا دفاع کند انتقادهای بلاجهتی می‌کنند که به آن‌ها تذکر می‌دهیم چرا شما این کار را انجام می‌دهید؟ نکنید.

اسدالله بادامچیان درباره حضور زنان در ورزشگاه که انتقادات تندی نسبت به تصمیم دولت سیزدهم هم درباره این موضوع داشتند هم گفت: این نوع تصمیم‌گیری‌ها مربوط به مسئولان ذی‌ربط است. اینکه بانوان در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند یا نکنند باید دید اصل این موضوع چیست؟ اصل آن یک بازی سیاسی و باندی و جریانی است. وگرنه واقعاً آن‌هایی که سنگ حضور بانوان در ورزشگاه را به سینه می‌زنند دلشان برای خانم‌ها نسوخته است. خانم‌ها اگر بخواهند چیزی ببیند از پشت تلویزیون هم می‌توانند ببینند باید دید هدف و علت‌آن‌ها از این بحث‌ها چیست.

دبیرکل حزب موتلفه تصریح کرد: بنابراین ما وارد بازی‌های سیاسی و جریانی که مبنای صحیحی ندارند نمی‌شویم. مسئولان ورزش ما افراد متدین، فهیمی هستند و تصمیماتشان را می‌گیرند. یکی از مسائل این است که این کارها بی در و دروازه انجام شود که طبیعتا آسیب‌هایی به همراه دارد. چه کسی مایل است که زنان به ورزشگاه رفته و بعد مورد تعرض آدم‌های بی ادب و بی تربیت قرار گرفته و تبدیل به یک جریان ابتذال شود؟ هیچ کس مایل به این کارها نیست و آن‌هایی که به این موضوعات می‌پردازند به دنبال بازی‌های سیاسی هستند.

21219

پست بعدی

بازسازی صحنه قتل در کرمانشاه

د ژانویه 31 , 2022
ساعت ۳ بامداد هفتم بهمن‌ماه مردی ۳۵ ساله با استفاده از سلاح گرم سه عضو یک خانواده را به قتل رساند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000