فروش ۷۳ میلیارد تومانی نمایشگاه مجازی کتاب در ۸ روز

فروش ۷۳ میلیارد تومانی نمایشگاه مجازی کتاب در ۸ روز

علی رمضانی با پایان هشتمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از فروش ۷۳۲ میلیارد ریالی کتاب از سوی ناشران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی رمضانی، رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به تعداد کتاب‌های فروخته شده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: یک میلیون و ۱۳۵هزار و ۸۰۳ نسخه کتاب به ارزش ۷۳۲ میلیارد و ۸۲۲ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۱۸ریال از سوی مردم خریداری شده است.

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران افزود: با پایان هشتمین روز دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ۱۹۸هزار و ۷۴۲ سفارش ثبت شده است که از این تعداد ناشران ۱۳۷هزار و ۲۵ سفارش را به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل داده‌اند و مابقی سفارش‌ها به تعداد ۵۳هزار و ۲۶۹ سفارش در انتظار ارسال است.

او با تاکید بر اینکه اولویت تسویه حساب با ناشرانی است که مرسوله‌های پستی را سریع‌تر به پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند، اظهار کرد: ناشران باید از زمانی که سفارش قطعی را در پنل کاربری خود مشاهده کردند، ظرف مدت ۲۴ ساعت بسته‌ها را به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند تا کتاب‌ها در کمترین زمان ممکن به دست خریداران برسد.

علی رمضانی در پایان با اشاره به شیوه خرید کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: مردم می‌توانند تا ساعت ۲۴ امروز (یازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰) با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نظر خود را جست‌وجو، ثبت و خریداری کنند. همچنین از خریداران درخواست می‌کنیم آدرس و شماره تلفن خود را دقیق و صحیح ثبت کنند تا اطلاع‌رسانی‌های بعدی با مشکل مواجه نشود و کتاب‌ها به مقصد نهایی برسند.

۵۸۵۸

پست بعدی

بررسی بسته پیشنهادی دولت برای رفع موانع تولید

د ژانویه 31 , 2022
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی با حضور رئیس‌جمهور، بررسی روند حمایت ها و راهکارهای اجرایی رفع موانع تولید که از آغاز دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته است، ادامه یافت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، در جلسه شامگاه یکشنبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000