خلع لباس صدرالساداتی دائمی است یا موقت؟ / مقام قضایی درباره حکم توضیح داد

خلع لباس صدرالساداتی دائمی است یا موقت؟ / مقام قضایی درباره حکم توضیح داد

ایرنا نوشت : یک مقام آگاه قضایی با اشاره به جزییات پرونده سیدمهدی صدرالساداتی از روحانیون فعال در شبکه‌های اجتماعی درباره حکم او توضیح داد..

یک مقام آگاه قضایی با اشاره به جزییاتی از پرونده" سیدمهدی صدرالساداتی" از روحانیون فعال در شبکه‌های اجتماعی، گفت: خلع لباس سید مهدی صدر الساداتی دائمی نیست و تعلیقی است.

این مقام آگاه به جزئیات پرونده محکومیت صدر الساداتی در دادسرای ویژه پرداخت و افزود: متاسفانه آقای صدر الساداتی از رای دادگاه، خلاف واقع را بیان کرده است، وی بیش از ۱۰پرونده در دادسرای ویژه دارد که اکثریت منجر به صدور کیفر خواست شده است و بعضی ها نیز منتج به صدور رای قطعی گردیده و برخی از پرونده ها نیز هنوز مفتوح است.

وی ادامه داد: پرونده ای که آقای صدر الساداتی محکوم شده در واقع ۸ پرونده بوده که اشخاص حقیقی و حقوقی از وی، شکایت کرده اند که در نهایت وی، به خاطر اتهامات متعدده که داشته در بعضی ها به جزای نقدی محکوم شده در برخی از پرونده ها تبرئه گردیده و در بعضی ها منجر به خلع لباس دائم روحانیت شده است، البته این خلع لباس دائمی نیست،یعنی اگر مجددا مرتکب جرم شود و رعایت نکند این رای اجرا خواهد شد.

این مقام قضایی بیان داشت: آقای صدر الساداتی با زیرکی آمده و مساله تعلیق را مطرح نکرده است درحالی که دوسال تعلیق شده است.

خلع لباس صدرالساداتی دائمی است یا موقت؟ / مقام قضایی درباره حکم توضیح داد

بیشتر بخوانید:

سیدمهدی صدر الساداتی ۵ بهمن ماه جاری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با اعلام خلع لباس خود، نوشته بود: «دادگاه ویژه روحانیت در حکم تجدید نظر به خاطر شکایت مجدد سازمان اوقاف و امور خیریه به دلیل توهین به رییس این سازمان در کامنت های یکی از پست هایم، دوباره مرا محکوم کرد و این بار به خاطر هتک حیثیت و شئون روحانیت برایم حکم خلع لباس دائم روحانیت صادر کرد.»

صدر الساداتی ادامه داد بود: «دادگاه ویژه روحانیت در حکم تجدید نظر در پرونده دانشگاه الزهرا با عنوان اتهامی ممانعت از حق با ذی حق نشان دادن افرادی که ذی حق نیستند، دوباره مرا محکوم به جزای نقدی کرد.»

2121

پست بعدی

انفجار در شهرک صنعتی کلات ۴ کشته بر جای گذاشت

ی ژانویه 30 , 2022
ایسنا نوشت: معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از جان باختن چهار کشته در انفجار یک کارخانه در شهرک صنعتی کلات خبر داد. مهدی رضایی با اعلام این خبر بیان کرد: انفجار یک سوله در کارخانه تولید محصولات غذایی در شهرک صنعتی کلات منجر به جان‌ باختن چهار نفر شده است. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000