توضیح وزارت بهداشت درباره عوارض واکسن آسترازنکا

توضیح وزارت بهداشت درباره عوارض واکسن آسترازنکا

سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنش به برخی اخبار درباره عوارض واکسن آسترازنکا، گفت: از ابتدا وزارت بهداشت اعلام کرده بود که به دلیل برخی عوارض نادر، در گروه سنی زیر ۵۰ سال سایر واکسن‌ها ارجح هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد هاشمی در صفحه توییترش نوشت:« واکسن آسترازنکا از جمله واکسن‌های موثر علیه بیماری کرونا است که صدها میلیون دوز آن در دنیا و حدود ۱۱ میلیون دوز در ایران استفاده شده است. از ابتدا وزارت بهداشت اعلام کرده بود که به دلیل برخی عوارض نادر، در گروه سنی زیر ۵۰ سال سایر واکسن‌ها ارجح هستند.»

وی در توییت دیگری نیز اعلام کرد:« در ماه‌های اخیر و فراهم شدن انواع واکسن ها، توصیه کشوری اولویت دادن مصرف به نوبت دوم (تکمیل دو نوبت) و واکسیناسیون مسافرین پس از کسب رضایت از افراد بوده است. »

توضیح وزارت بهداشت درباره عوارض واکسن آسترازنکا

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه عجیب دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره تزریق آسترازنکا

اگر به جای سینوفارم، واکسن برکت تامین شود، مردم بیشتر استقبال می‌کنند

47231

پست بعدی

فوت ۲۴ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

ش ژانویه 29 , 2022
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده و ۱۱ هزار و ۷۳۱ بیمار جدید در کشور شناسایی شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از وبدا، از دیروز تا امروز ۹ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000