آیت‌الله احمد خاتمی: اینترنت را قطع کردند تا صدای مردم مظلوم یمن به جهانیان نرسد

آیت‌الله احمد خاتمی: اینترنت را قطع کردند تا صدای مردم مظلوم یمن به جهانیان نرسد

ایرنا نوشت :آیت‌الله احمد خاتمی گفت: مسئولان روسیه گفتند پای صحبت رئیس جمهور ، بیش از ۴۱۰ نفر آمدند و ایشان را تشویق و تأیید کردند.

آیت‌الله احمد خاتمی با بیان اینکه موج ششم کرونا تسریعی است عنوان کرد: واگیری موج ششم بسیار زیاد است در کشور تمام استان‌ها آبی شده بودند و حالا دوباره بسیاری از آبی‌ها زرد و نارنجی شد و برخی قرمز شد و نیاز است این بیماری که فراگیر است و اختصاصی نیز به ایران ندارد به زودی به اتمام برسد.

وی ادامه داد: نیاز است دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود؛ ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی و واکسن زدن بسیار مهم است. همانطور که موج‌های گذشته را پشت سر گذاشتیم این موج را نیز پشت سر بگذاریم و بدانیم که حق‌الناس است و کسی که ماسک نمی‌زند حق‌الناس را پایمال می‌کند. عزیزان این مدت را هم همراهی کنید تا انشاءالله این ویروس تمام شود.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله را در ابتدا بیان می‌کنم ائتلاف عبری و عربی مدام یمن را مورد هدف قرار می‌دهند و اینترنت را قطع کردند تا صدای آنها به جهانیان نرسد. دیده می‌شود که سازمان‌های بین‌المللی و حتی مجامع اسلامی بین‌المللی در برابر این همه مظلوم‌کشی و آدم کشی خفقان گرفتند.

وی تصریح کرد: در حالی که انصارالله از خود دفاع کرده است سازمان‌های بین‌المللی، انصارالله را محکوم کرده و با متجاوز هیچ کاری نداشته‌اند که در این حال بشریت باید به فکر مجامع بین‌المللی دیگری باشد زیرا این مجامع به چیزی که فکر نمی‌کنند حقوق بشر است.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: آنچه که مایه افتخار است مقاومت مردم مجاهد یمن است که عربستان متجاوز می‌خواست دو هفته‌ای یمن را بگیرد که این ملت مقاومت کردند که شایسته تحسین است و ما در راهپیمایی امروز به مردم یمن می‌گوییم که همراه آنان هستیم و این راهپیمایی دشمن‌شکن است.

آیت الله خاتمی: تعلیق تحریم‌ها را قبول نداریم/۱۸ هدف رئیس‌جمهور در سفر روسیه محقق شد

بیشتر بخوانید:

خطیب نماز جمعه تهران: این ملت، به چیزی کمتر از لغو همه تحریم‌ها تن نخواهد داد/ هیاتی با تجربه برای مذاکره رفتند

تحلیل محمود صادقی از اظهارات جنجالی امام جمعه معروف/ تریبون‌های نماز جمعه را جناحی نکنید

خطیب نماز جمعه تهران دهه فجر را از مصادیق ایام‌الله دانست و اظهار داشت: تداوم انقلاب بسیار مهم است. ما باید غیرت دینی داشته باشیم و پای دین خود بایستیم. غیرت دینی در بزنگاه‌ها انقلاب را نجات داده و خواهد داد. در عرصه دفاع مقدس مردم کار بزرگی را انجام دادند و در تمام رأی‌گیری‌ها و راهپیمایی‌ها در طول این ۴۳ سال مردم حضور داشتند که این سه موضوع باعث تداوم انقلاب است.

خاتمی گفت: مقام معظم رهبری ۱۹ دی در دیدار تصویری مردم قم با ایشان بر چهار نکته تاکید کردند؛ بر غیرت دینی تاکید کردند که پای دینمان بایستیم و گفتند که ۱۹ دی حاصل غیرت دینی بود. بعضی‌ها اسم آن را خشونت و بی‌منطقی می‌گذارند، درحالی که غیرت دینی تبلور خردورزی است. این غیرت دینی در بزنگاه‌ها انقلاب را نجات داده و خواهد داد.

وی ادامه داد: نکته دیگر که ایشان اشاره کردند این بود که دشمن می‌خواهد از مردم و متدینین حساسیت‌زدایی کند و باید مراقب بود. هم‌چنین بر این مسئله تاکید کردند که استقلال و مبارزه با فساد و بی‌عدالتی و تسلیم نشدن در برابر دشمن از اصول انقلاب است. این منطق دین است و بحث سیاسی تنها نیست؛ در برابر آنها که می‌خواهند شما را بشکنند و به روز ذلت بنشانند، شما هم آنها را به روز سیاه بنشانید. مقام رهبری هم‌چنین همگان را دعوت به وحدت و انسجام ملی کردند و تاکید داشتند که اگر برخی در مقابل انقلاب بایستند، انقلاب در برابرشان می‌ایستد. علاوه بر این ایشان بر تقویت امید به آینده هم تاکید داشتند.

امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا در پی مذاکره نیست در پی غارتگری است. او می‌گوید، هر چه من می‌گویم را بشنو. آنها خواب و خیال غارت گری دارند، اما این خوابی است که هرگز تعبیر نشده و نخواهد شد. در این سال‌ها هر چه توانست توطئه کرد و اگر جایی این کار را نکرد، نه اینکه نخواست بلکه نتوانست و از این به بعد هم نخواهد توانست.

خاتمی سفر رئیس‌جمهور به روسیه را از سفرهای کلیدی خواند و گفت: اما درباره این سفر پرفایده بی‌مهری شد. هفده الی هجده هدف در این سفر وجود داشت و تمامی آنها در این سفر محقق شد. در عین حال قانون اساسی می‌گوید با تمام دنیا بر اساس منافع متقابل ارتباط داشته باشیم جز با رژیم صهیونیستی که هیچ‌گاه ارتباط نخواهیم داشت و با آمریکا هم تا وقتی آدم نشده رابطه نداریم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه می‌گویند از آقای رئیسی درست استقبال نشده است، درست نیست. ادامه داد: باید بگویم روسیه تعطیل بوده است اما مسئولان روسیه گفتند پای صحبت ایشان بیش از ۴۱۰ نفر آمدند و ایشان را تشویق و تأیید کردند و در همه بخش‌های سفر حریم ایشان را نگه داشتند. این رئیس‌جمهور مردمی ما از کرملین یکسره می‌آید کرمان و از مناطق سیل‌زده بازدید می‌کند. آفرین بر این رئیس‌جمهور با نشاط، مردمی و انقلابی و رئیس‌جمهور مردمی یعنی همین.

21217

پست بعدی

قمه کشی در تئاترشهر/ اراذل و اوباش در یک قدمی یک بنای فرهنگی

ش ژانویه 29 , 2022
تسنیم نوشت: محیط پیرامونی مجموعه تئاترشهر بعدازظهر جمعه هشتم بهمن ماه برای چندمین بار پیاپی تبدیل به محل ضرب و شتم و قمه کشی اراذل و اوباش در فجیع ترین شکل ممکن طی ماه های اخیر شد. تعدادی از خلافکاران، فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش که طی سال‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000