دستان زخمی در پوستر فیلم «دسته دختران» با بازی نیکی کریمی/ عکس

دستان زخمی در پوستر فیلم «دسته دختران» با بازی نیکی کریمی/ عکس

در آستانه آغاز چهلمین جشنواره فیلم فجر، از پوستر رسمی فیلم سینمایی «دسته دختران» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پوستر رسمی فیلم سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری، با طرحی از محمدحسین هوشمندی و لوگوی محمد روح‌الامین منتشر شد.

مراحل صداگذاری، آهنگسازی و جلوه‌های بصری این فیلم، طی هفته‌های اخیر به ترتیب توسط حسین ابوالصدق، ستار اورکی، امیر ولی‌خوانی و حسن نجفی به پایان رسیده است.

منیر قیدی در «دسته دختران»، راویِ مقاومت دختران قهرمان ایران در روزهای آغازین جنگ است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «این فیلم، قصه زنانِ جنگ است. گروهی جامانده از روایت‌های پیروزمردانِ پیکارها در طول تاریخ…»

نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی، هدی زین‌العابدین و صدف عسگری، «دسته دختران» را بازی می‌کنند و حسین سلیمانی، یاسین مسعودی، محمد صدیقی‌مهر و مهدی حسینی‌نیا، آن‌ها را همراهی می‌کنند.

دستان زخمی در پوستر فیلم «دسته دختران» با بازی نیکی کریمی/ عکس

۵۷۵۷

پست بعدی

دارندگان کارتخوان بخوانند/ جزئیات تازه درباره غیرفعال‌سازی دستگاه های کارتخوان

ج ژانویه 28 , 2022
ایسنا نوشت: در حالی که دارندگان کارتخوان تا پایان بهمن ماه برای ثبت دستگاه‌های کارتخوان خود در سامانه مالیاتی فرصت دارند، مدیرعامل شرکت شاپرک بر لزوم ثبت نام کامل پذیرندگان در سامانه مالیاتی تاکید کرد و گفت: سازمان مالیاتی پس از مراجعه افراد و تعیین تکلیف وضعیت پذیرندگی‌شان، دستگاه‌ها یا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000