پدرکُشی در ملایر

پدرکُشی در ملایر

باشگاه خبرنگاران نوشت: فرمانده انتظامی ملایر از ‏وقوع درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در همین ارتباط ماموران پلیس آگاهی در صحنه درگیری حاضر و پس از بررسی دقیق متوجه شدند که پسر ۲۱ ساله خانواده هنگام درگیری به وسیله یک قطعه چوب، ضربه‌ای بر سر پدر وارد کرده که بر اثر آن ضربه، پدر مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

به گفته او بر اساس اطلاعات بدست آمده مشخص شد که پدر در روز جاری به سبب شدت و عوارض ناشی از ضربه وارده در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: بلافاصله با تلاش ماموران پلیس آگاهی، متهم تحت تعقیب در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و در بازجویی انجام شده به قتل پدر خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده، متهم به قتل پدر به مراجع قضائی تحویل شد.

ساکی گفت: اعتیاد در اختلافات خانوادگی از جمله دلائل بروز این رویدادهای تلخ و جبران ناپذیر است.

به گفته او وقوع این طیف جرائم خشن در واقع رهاورد شوم خانواده‌های دارای تنش و کاملاً آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید:

پیاده روی شبانه دو دوست به قتل سرانجامید

کشتن شوهرخواهر، پرونده قتل قبلی متهم را هم رو کرد

47231

پست بعدی

حضور رئیسی در جمع حاشیه نشینان رشت

ج ژانویه 28 , 2022
فارس نوشت: رئیس‌جمهور به‌منظور رسیدگی به محلات حاشیه‌نشین رشت در سفر یک‌روزه خود به گیلان به محله سیاه اسطلخ رفته و پای درد و دل مردم آن منطقه نشست. امروز رئیس‌جمهور در سفر خود به گیلان به یکی از این مناطق حاشیه‌نشین رشت به اسم سیاه اسطلخ رفته و با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000