طوفان شن در اصفهان منجر به تصادف زنجیره‌ای شد/ عکس

طوفان شن در اصفهان منجر به تصادف زنجیره‌ای شد/ عکس

فارس نوشت: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از وقوع طوفان شن در محور اصفهان به سجزی و تصادف زنجیره‌ای 11 خودرو خبر داد.

اصغر زارع، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: به دلیل طوفان شن و گرد و خاک تصادف زنجیره‌ای ۱۱ دستگاه خودرو در محور اصفهان به سجزی و نایین اتفاق افتاد.

طوفا شن در اصفهان منجر به تصادف زنجیره‌ای شد/ عکس

وی با تأکید بر اینکه رانندگان از ترددهای غیرضروری به مناطق مذکور تا زمان عادی شدن شرایط جوی خودداری کنند، گفت: این حادثه تنها یک مصدوم از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ داشت و مابقی خسارتی بودند.

زارع عدم دید رانندگان و همچنین رعایت نکردن فاصله طولی با خودروی جلویی را علت وقوع این حادثه عنوان کرد و افزود: رانندگان حتماً قبل تردد به محورهای استان با شماره ۱۴۱ تماس گرفته و از عادی شدن شرایط هوا اطلاع یابند.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

دعوت رسمی امیر قطر از رئیس جمهور برای شرکت در یک نشست بین المللی

پ ژانویه 27 , 2022
معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در دیدار با رئیس جمهور کشورمان دعوت رسمی امیر قطر از آیت الله رئیسی برای شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز را تقدیم کرد. به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنج […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000