توصیه مهران مدیری به بازیگر نقشِ بگوری در «شب‌های برره»

توصیه مهران مدیری به بازیگر نقشِ بگوری در «شب‌های برره»

علی کاظمی که با شخصیت بگوری در «شب‌های برره» به شهرت رسید، از راهنمایی‌های مهران مدیری برای در آوردن این نقش گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی کاظمی که مهمان برنامه تلویزیونی «شب‌نشینی» با اجرای عبدالرضا امیر احمدی بود، از ایفای نقش بگوری در «شب‌های برره» و دیگر تجربه‌های بازیگریش گفت.

او درباره آشنایی‌اش با مهران مدیری گفت: «من در سریال «توکیو بدون توقف» با مهران مدیری آشنا شدم، اما در آن سریال یک نقش جدی داشتم. گاهی که برای استراحت با عوامل تولید به اتاق می‌آمدیم، مهران مدیری به من می‌گفت چرا نقش کمدی را امتحان نکردی، من هم گفتم پیشنهادی به من نشده است. همین موضوع باعث شد که مهران مدیری من را به سریال «شب‌های برره» دعوت کند.»

کاظمی درباره نقش بگوری در سریال «شب‌های برره» توضیح داد: «در ابتدا قرار بود در این سریال، ایفاگر شخصیتی لات با دستمال گردن باشم، اما مهران مدیری به من گفت این نقش را بشکن و خیلی لطیف بازی کن. این‌گونه بود که بگوری «شب‌های برره» شکل گرفت.»

این بازیگر، در بخشی دیگر از سخنانش گفت: «من از سوسک می‌ترسم و هر موقع آن را می‌بینم جیغ می‌کشم و فرار می‌کنم، به نظرم این حشره چندش است.»

برنامه تلویزیونی «شب‌نشینی» از شبکه جام جم پخش می‌شود.

توصیه مهران مدیری به بازیگر نقشِ بگوری در «شب‌های برره»

۵۷۵۷

پست بعدی

ماجرای اعتصاب رزیدنت‌های بیمارستان فیروزگر چه بود؟

پ ژانویه 27 , 2022
تسنیم نوشت: تعدادی از دستیاران بیمارستان فیروزگر در اعتراض به عدم افزایش حقوق‌شان از ادامه کار دست کشیدند که این اتفاق منجر به تحقق مطالبات آن‌ها شد. روز گذشته در پی اعتراض دستیاران پزشکی بیمارستان فیروزگر، برخی از اعمال جراحی الکتیو (غیراورژانسی) لغو و به امروز موکول شد. بنا بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000