ادعای بزرگ و عجیب نماینده عضو کمیسیون صیانت از تریبون نماز جمعه پایتخت

 ادعای بزرگ و عجیب نماینده عضو کمیسیون صیانت از تریبون نماز جمعه پایتخت

مصطفی فقیهی مدیر سایت انتخاب در کانال تلگرامی خود ادعاهای یزدی‌خواه نماینده‌ی مجلس و عضو کمیسیون ویژه طرح صیانت از تریبون نماز جمعه را مورد انتقاد قرار داد.

یزدی‌خواه نماینده‌ مجلس و عضو کمیسیون ویژه طرح صیانت از تریبون نماز جمعه گفته است: «… ۶ ماه قبل از انتخابات ۸۸، توییتر و تلگرام برای تعمیرات دوره‌ای شبکه‌شون قرار بود چند ماه تعطیل بکنن. نامه زد رسماً کلینتون به توییتر و تلگرام که آقا تعطیل نکنید ما انتخابات ایران رو در پیش داریم»

اما چند توضیح ساده:

۱) سال ۱۳۸۸ اصلا تلگرام وجود نداشت! جهت استحضار، در آن زمان فیسبوک و توییتر فعال بودند.

۲) اظهارات ایشان در مورد درخواست دولت آمریکا از توییتر برای به تعویق انداختن فرآیند به روزرسانی سرورهایش، نسبتاً درست است اما اشکالش این است که بروزرسانی توییتر چندساعته بود نه چند ماهه.

۳) توییتر و فیسبوک در زمان انتخابات ۱۳۸۸ فیلتر شده بودند.

 دروغ بزرگ نماینده عضو کمیسیون صیانت از تریبون نماز جمعه پایتخت

بیشتر بخوانید :

۴) اتفاقاً گروهی با نام «ارتش سایبری ایران»، از عدم بروزرسانی توییتر بهره گرفته و سرورهای توییتر را برای مدتی در کل دنیا از دسترس خارج کردند.

آقای یزدی‌خواه!
مدینه‌ فاضله شما، فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی‌ست. همان که در ۸۸ هم انجام شده بود؛ بنابراین برای توجیه تصمیم و سیاست سراسر اشتباه دیکته شده به مجلس، از اتفاقات ۸۸ مایه نگذارید.

2121

پست بعدی

بهترین مواد غذایی برای تقویت بینایی و سلامت چشم کدامند؟

پ ژانویه 27 , 2022
باشگاه خبرنگاران نوشت: برای تقویت بینایی و سلامت چشم در کنار استفاده از هویج، مواد غذایی و ویتامین های دیگری موثر هستند که نباید از فواید آن ها غافل شد. بسیاری از ما درباره اینکه چه مواد غذایی برای چشم‌ها مفیدند مطالبی شنیده ام. شاید وجه مشترک آن‌ها در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000