«ناشناس» با ۱۶ داستان آمد

«ناشناس» با ۱۶ داستان آمد

کتاب «ناشناس» که دربرگیرنده ۱۶ داستان کوتاه است، به قلم پژند سلیمانی، منتشر شد. در همه داستان‌های این مجموعه، مسائل اجتماعی برجسته است و در «قرمز آتشی»، روایتی از ماجرای آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو و فروریختن آن ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشر نیماژ، مجموعه داستان کوتاه «ناشناس» به نویسندگی پژند سلیمانی را منتشر کرد.

علاوه بر داستان «ناشناس» که عنوان کتاب هم هست، داستان‌های «قرمز آتشی»، «فرشته‌ها خوب می‌شنوند و بعضی‌های‌شان خوب می‌بینند»، «گمنام»، «سر هیچ و پوج»، «سانتافه»، «درست مثل فیلم‌ها»، «از زیربرقع‌ آبی»، «فوبیا»، «کلاغ‌پر»، «پایان‌خدمت»، «بن‌بست»، «خدای هزاردلاری»، «خراب‌شده»، «سورتو» و «فوری فروشی» دیگر داستان‌های این کتاب هستند.

پژند سلیمانی در داستان «قرمز آتشی» در این مجموعه، روایتی از ماجرای آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو و فروریختن آن ارائه کرده است.

او که تاکنون دو کتاب ترجمه را هم در کارنامه خود دارد، با راوی‌های مختلف به سراغ مضامین گوناگوی رفته است که یکی از آن‌ها داستان «پایان‌خدمت» است.

پژندسلیمانی در این ۱۶ داستان تلاش کرده نه‌تنها در مضمون بلکه در فرم هم تنوع زیادی به‌کار بگیرد به گونه‌ای که می‌شود درباره‌ فرم و مضمون هر داستان جداگانه صحبت کرد.

این مجموعه داستان ۱۴۰ صفحه‌ای، ۴۸هزار تومان قیمت دارد و در نمایشگاه مجازی تهران قابل خرید است.

۵۷۲۴۴

پست بعدی

کاهش مقاومت نسبت به انسولین با این مواد غذایی

چ ژانویه 26 , 2022
مقاومت به انسولین، خطر ابتلا به پیش‌دیابت و دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد. تشخیص مقاومت به انسولین، یک علامت هشدار اولیه است و باید آن را جدی گرفت. شما می‌توانید با انتخاب سبک زندگی سالم به واسطه ورزش منظم و داشتن یک رژیم غذایی متعادل، از دیابت پیشگیری کنید. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000