مراسم بزرگداشت زنده‌یاد جمال‌الدین خرمی‌نژاد برگزار خواهد شد

مراسم بزرگداشت زنده‌یاد جمال‌الدین خرمی‌نژاد برگزار خواهد شد

مراسم بزرگداشت و آغاز نمایشگاه آثار زنده‌یاد جمال‌الدین خرمی‌نژاد، عصرِ جمعه ۸ بهمن در گالری شکوه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه نهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد استاد سیدجمال‌الدین خرمی‌نژاد، بزرگداشت او برگزار و نمایشگاهی از آثار این هنرمند برپا خواهد شد.

سیدجمال‌الدین خرمی‌نژاد، در عرصه‌های مختلف هنری فعالیت کرده و آثار هنری زیادی را از خود به‌جا گذاشته است.

تصویرگری کتاب کودک، همکاری با کانون پرورش فکری، تولیدات محتوایی همچون پوستر، طرح جلد، برگزاری نمایشگاه‌هایی در ایران و خارج از ایران، تصدی‌گری بخش هنرهای تجسمی وزارت ارشاد و همین‌طور تدریس آکادمیک در دانشگاه‌های تهران، الزهرا، هنر، دانشکده هنر دانشگاه آزاد و آتلیه شخصی این هنرمند، از جمله فعالیت‌های خرمی‌نژاد به شمار می‌آید.

مراسم بزرگداشت و نمایشگاه این هنرمند، به اهتمام آیتای خرمی‌نژاد و عدنان مصلایی، جمعه ۸ بهمن، ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری شکوه برگزار خواهد شد.

۵۷۲۴۴

پست بعدی

محدودیت‌های کرونایی در تهران اجرا می‌شود؟

چ ژانویه 26 , 2022
ایسنا نوشت: فرماندار تهران و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی با توجه به روند افزایشی مبتلایان به سویه اُمیکرون خبر داد. عیسی فرهادی با بیان اینکه احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی به دلیل افزایش مبتلایان به سویه امیکرون، از شهروندان تهران درخواست کرد که ضمن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000