دبیر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر رونمایی شد/ عکس

دبیر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر رونمایی شد/ عکس

حسن ریاحی، دبیر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر، در مراسم رونمایی از پوستر این رویداد هنری، تاکید کرد وقت آن رسیده تا گرد و غبارِ سازها که دو سال است به‌خاطر کرونا کنار گذاشته شده‌اند، گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم رونمایی از پوستر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر، ظهر امروز (چهارشنبه ششم بهمن) با حضور محمود سالاری، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله‌یاری، سرپرست دفتر موسیقی و رئیس جشنواره، حسن ریاحی، دبیر جشنواره، اعضای شورای سیاست‌گذاری، هیئت انتخاب آثار و گروه‌ها و مدیران و دبیران بخش‌های مختلف این رویداد هنری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمد اله‌یاری درباره جدول اجراهای جشنواره توضیح داد: «از ٢٠ تا ٢٦ بهمن‌، اجراهای پاپ روی صحنه خواهند رفت و بخش غیر پاپ از ٢٢ تا ۲۶ بهمن‌ برگزار خواهد شد. ٢٧ و ٢٨ این ماه، به مناسبت وفات حضرت زینب(س) برنامه‌ای نخواهیم داشت و ٢٩ بهمن، آیین اختتامیه جشنواره خواهد بود.»

حسن ریاحی، دبیر جشنواره هم با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره موسیقی فجر و تأثیر آن بر هنرمندان جوان گفت: «باتوجه به تعطیلی دوساله اجراهای صحنه‌ای، دوست دارم جشنواره بهانه‌ای باشد که گرد و غباری از سازها گرفته شود. »

در بخش پایانی این مراسم، از پوستر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر با طراحی امید عسگری رونمایی شد.

دبیر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر رونمایی شد/ عکس

۵۷۲۵۹

پست بعدی

واکنشِ عمو پورنگ به شوخی سردار آزمون

چ ژانویه 26 , 2022
داریوش فرضیایی (عمو پورنگ»، با گذاشتن یک استوری در صفحه اینستاگرامش، به شوخی‌های سردارآزمون با ازدواج او با دختر خاله آمیتاب پاچان، واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داریوش فرضیایی به حواشی شایعه ازدواجش با دخترخاله آمیتاب پاچان، واکنش نشان داد. شب گذشته (سه‌شنبه ۵ بهمن)، سردار آزمون، مهاجم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000