داوری علیرضا عصار، امید نعمتی، بهروز صفاریان و یک بازیگر زن در «بندبازی»

داوری علیرضا عصار، امید نعمتی، بهروز صفاریان و یک بازیگر زن در «بندبازی»

پخش «بندبازی» به میزبانی امید حاجیلی و با داوری علیرضا عصار، مهراوه شریفی‌نیا، امید نعمتی و بهروز صفاریان از پنج‌شنبه و جمعه‌ این هفته، ۷ و ۸ بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی برنامه «بندبازی»، این رقابت موسیقایی که سازندگان آن معتقدند بزرگترین رقابت گروه‌های موسیقی در ایران است، ۷ و ۸ بهمن از طریق یکی از تلویزیون‌های اینترنتی در اختیار دوستداران موسیقی و هنر قرار خواهد گرفت.

در متن بیانیه گروه سازندگان این برنامه آمده است: «بندبازی به کارگردانی نیما بانک، به میزبانی امید حاجیلی و با داوری علیرضا عصار، مهراوه شریفی‌نیا، امید نعمتی و بهروز صفاریان از پنج‌شنبه و جمعه‌ همین هفته نمایش خود را آغاز می‌کند. در دور نخست، شاهد رقابت اولیه گروه‌های شرکت‌کننده خواهیم بود و پس از ورود گروه‌های برگزیده به دور اصلی این برنامه، آراء مردمی برنده نخستین دور «بندبازی» با جایزه یک میلیارد تومانی را تعیین خواهند کرد.»

پیش‌تر نیما بانک درباره این برنامه گفته بود: «ما هنرمندان بزرگی در سراسر جهان داشته‌ایم که علیرغم داشتن جایگاه هنری در حوزه موسیقی و سایر ژانرهای هنری، باز هم در مسابقات مختلف استعدادیابی شرکت می‌کنند. دلیل هم دارند. مثال بزنم برای شما. همین آقای عصار، یا ‌امید نعمتی و امید حاجیلی. آن‌ها چند سال تلاش کرده‌اند و دویده‌اند تا امروز مخاطبانشان در پی شنیدن آثار و صدای آن‌ها باشند؟ شاید بالای ده سال. «بند بازی» یک میانبُر برای شرکت‌کننده‌هاست که این سال‌های سخت برای دیده شدن را کوتاه‌تر کند. دغدغه اصلی این است که کار خوب ارائه شود.»

۵۸۲۵۹

پست بعدی

نماینده مجلس: منابعی برای تأمین ارز ترجیحی وجود ندارد/ با حذف ارز 4200 تومانی قطعاً فشار اقتصادی به مردم وارد می‌شود

د ژانویه 24 , 2022
سایت منیبان نوشت:عضو کمیسیون کشاورزی مجلس می‌گوید: کمیسیون تلفیق با دولت در حال رایزنی هستند و هنوز تصمیم قطعی نشده، اما آنچه از ظواهر امر برمی‌آید ظاهراً گریزی از حذف ارز 4200 تومانی نیست. محمد تقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با سرانجام ارز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000