آغاز جلسه علنی مجلس/طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار

آغاز جلسه علنی مجلس/طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار

ایسنا نوشت:نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو می پردازند.

جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

آغاز جلسه علنی مجلس/طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح دوفوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو، گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح یک فوریتی استفساریه بند (ط) تبصره (۱) قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه یک فوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

طعنه نماینده مجلس به خودروسازان/ مردم با زاویه مناسب تصادف کنند / خودروسازی تبدیل به چالشی برای نظام شده است

انتقاد وزیر صنعت به کیفیت و قیمت خودروها/ قیمت خودرو را متعادل می‌کنیم

همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح تبصره(۱) قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی، گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سیاحتی علی صدر همدان و گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از دیگر مواردی است که نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس به بررسی آنان خواهند پرداخت.

21217

پست بعدی

تیم‌های ارزیاب زلزله عازم مناطق حاشیه نشین تبریز شدند

ی ژانویه 23 , 2022
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: تیم‌های ارزیاب زلزله عازم مناطق حاشیه نشین تبریز شدند تا میزان خسارت های احتمالی را بررسی کنند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000