با اهدای اعضای بدن نوجوان ۱۰ ساله، جان ۴ نفر نجات پیدا کرد

با اهدای اعضای بدن نوجوان ۱۰ ساله، جان ۴ نفر نجات پیدا کرد

امیرعلی صائبی از بابل به ۴ بیمار در صف پیوند حیات دوباره بخشید.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایرانیان،دکتر شهرام سیفی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی بابل گفت: زنده یاد امیرعلی صائبی نوجوان ۱۰ ساله اهل امیرکلای بابل هفته گذشته به علت خونریزی مغزی به بیمارستان آیت‌ا.. روحانی انتقال یافته بود که متاسفانه تلاش پزشکان برای نجان جانش اثربخش نبود.
وی گفت: در پی تایید مرگ مغزی زنده یاد امیر علی، خانواده ایشان با اهدا اعضای حیاتی دلبندشان به بیمارانی که از نارسایی کبد، کلیه، و پانکراس در رنج بودند، به ۴ نفر حیات دوباره بخشیدند.
دکتر سیفی انگیزه خانواده صائبی از انجام اینکار خیر را زنده نگهداشتن نام و یاد امیر علی و کاستن از درد و رنج بیماران درصف پیوند اعلام کرد.
وی گفت: از ابتدای سال جاری ۸ مورد اهدای عضو در دانشگاه علوم پزشکی بابل انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

اهدای اعضای بدن دختر ۹ ساله جان دو کودک را نجات داد

۴۷۲۳۳

پست بعدی

قیمت جدید پراید اعلام شد/ جدول قیمت‌ها

س ژانویه 18 , 2022
طبق مشاهدات اقتصادآنلاین از قیمت امروز پراید، معامله‌کنندگان قیمت پراید صفر ۹۹ مدل ۱۳۱ SE را حوالی ۱۷۰میلیون تومان اعلام کردند که نسبت به دو روز گذشته یک میلیون ارزان شده است.​​​​​​​ پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۹۹ حوالی ۱۷۲ میلیون تومان قیمت خورده است. که به معنای کاهش یک میلیونی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000