رئیس کمیسیون تلفیق مجلس : واقعا ما در کشور برده داری نوین داریم!

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس : واقعا ما در کشور برده داری نوین داریم!

برنا نوشت:حمیدرضا حاجی بابایی با انتقاد از نحوه بکارگیری نیروهای شرکتی، قراردادی، ساعت کاری در دستگاه های اجرایی، گفت: واقعا ما در کشور برده داری نوین داریم!

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق مجلس، در برنامه ثریا شبکه یک اظهار کرد: به صدها هزار جوان مردم تحت عناوینی همچون شرکتی، قرادادی و ساعت کاری حقوق می‌دهند. وی با بیان اینکه قطعا در این ایجاد شرکت ها رانت وجود دارد؛ گفت: چرا باید پول را وزارتخانه به یک شرکت بدهد که آن هم بخشی از آن را به کارگر پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

پیشتر نیز حاجی بابایی گفته بود اگر ارز ترجیحی حذف نشود، حدود ۴۰۰ هزار میلیاردتومان از منابع دولت کاهش پیدا خواهد کرد؛ اما تورم ناشی از اجرای درست حذف ارز ترجیحی، اقتصاد کشور را به سمت بهبود سوق می‌دهد. وی خاطرنشان کرد: اگر ارز ترجیحی حذف نشود، دولت مجبور به استقراض از

.بانک مرکزی می‌شود که این موضوع، باعث افزایش تورم در سال آینده خواهد شد.

21213

پست بعدی

ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/رانا پلاس ٢۶٩ میلیون تومان

د ژانویه 17 , 2022
روند قیمت ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته ریزشی شده است و خودروهای پژو، دنا، کوییک و تیبا در این مدت شاهد کاهش قیمت ها بودند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی قیمت ها در بازار خودرو از ریزش گسترده قیمت‌ها در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته خبر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000