شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران : اغلب نمایندگان مجلس خیلی خالی هستند /  به ما ( اعضای اتاق) نیاز دارند تا شارژشان کنیم

شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران : اغلب نمایندگان مجلس خیلی خالی هستند /  به ما ( اعضای اتاق) نیاز دارند تا شارژشان کنیم

نود اقتصادی نوشت : غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: عمق نمایندگان مجلس در مسائل اقتصادی خیلی کم است به طوری که آدم از این که این افراد می‌خواهند کشور را اداره کننده درمانده می‌شود. دولت هم خیلی دست کمی از این نمایندگان ندارد.

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: بعضی از نمایندگان مجلس خیلی جالبند، نماینده شهر من بالاترین پستی که داشته محافظ آقای صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی بوده است.

از این قبیل نماینده‌ها در این مجلس کم نیستند. این نمایندگان خیلی افراد خالی هستند و نیازمند این هستند که چیزی پای تریبون بگویند.

به ما ( اعضای اتاق بازرگانی) نیاز دارند تا شارژشان کنیم. عمق نمایندگان مجلس در مسائل اقتصادی خیلی کم است به طوری که آدم از این که این افراد می‌خواهند کشور را اداره کننده درمانده می‌شود. دولت هم خیلی دست کمی از این نمایندگان ندارد.

بیشتر بخوانید:

21213

پست بعدی

آنتی بادی ۲۵ برابری اسپایکوژن برای دوز سوم

د ژانویه 17 , 2022
محقق اصلی طرح مطالعاتی واکسن ایرانی- استرالیایی "اسپایکوژن" گفت: تزریق دز یادآور این واکسن به طور متوسط موجب افزایش بیش از ۲۵ برابر میزان آنتی بادی‌های خنثی کننده ویروس کرونا در بدن انسان می‌شود. دکتر پیام طبرسی روز دوشنبه در نشست خبری افزود: مطالعات نشان می دهد افرادی که واکسیناسیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000