لیلا اوتادی گران‌ترین بازیگر زن ایرانی است؟

لیلا اوتادی گران‌ترین بازیگر زن ایرانی است؟

لیلا اوتادی معتقد است شاید برای بازی کردن در یک فیلم خاص دستمزد زیادی دریافت کرده، اما به این معنی نیست که جزو گران‌ترین بازیگران زن است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون، شب گذشته(یک شنبه ۲۶ دی) مهمان برنامه «خندوانه» با اجرا رامبد جوان بود.

در بخشی از برنامه رامبد جوان از اوتادی پرسید، شما گران‌رین بازیگر زن تلویزیون هستید، درسته؟ و این بازیگر در پاسخ گفت: «شاید در یک بازه‌ای از زمان این اتفاق در فیلمی رخ داده بود، اما من آن را رد کردم چون ممکن است فرد دیگری بیش‌تر گرفته باشد، ما که از این موضوع خبر نداریم. ضمن اینکه وقتی این بحث مطرح می‌شود، تهیه کننده‌ها فکر می‌کنند که قرار است من بالاترین مبلغ را بخواهم در ضورتی که اینگونه نیست و کاملا بستگی به فیلمنامه دارد.»

۵۸۲۴۵

پست بعدی

کارگردان «دینامیت»: ۲۷ دقیقه از فیلمم را سانسور کردند

د ژانویه 17 , 2022
فرهیختگان نوشت: مسعود اطیابی می‌گوید۲۷ دقیقه از «دینامیت» یعنی پنج سکانس از حضور مهدی فقیه و سکانس پایانی فیلم حذف شده است. مسعود اطیابی، کارگردان فیلم سینمایی «دینامیت» که این روزها در حال اکران است در مورد بخش‌هایی از فیلم که حذف شده است، می‌گوید: «۲۷ دقیقه از فیلم یعنی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000