ملاقات مدال‌آور پارالمپیک با «گیتی همسر علیرضا»

ملاقات مدال‌آور پارالمپیک با «گیتی همسر علیرضا»

فیلم سینمایی «گیتی همسر علیرضا» با حضور زهرا نعمتی که در سه دوره اخیر پارالمپیک، مدال طلا را کسب کرده است، اکران شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زهرا نعمتی مدال آور سه دوره پارالمپیک به تماشای فیلم «گیتی همسر علیرضا» نشست. نمایش ویژه این فیلم به کارگردانی حمیدرضا هنری در سینما فرهنگ برگزار شد.

در این نمایش ویژه، زهرا نعمتی که در سه دوره اخیر پارالمپیک مدال طلا را کسب کرده است و از پر افتخارآفرین ورزشکاران جهان به شمار می‌رود در کنار تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران و جمعی از اهالی رسانه به تماشای این فیلم سینمایی نشست.

اکران این فیلم از ۸ دی در سینماهای هنروتجربه آغاز شده است.

آرش آصفی، رویا جاویدنیا، زهرا برومند، کریم اکبری‌مبارکه، سیامک راشدی، مریم معینی و با معرفی ریحانه رضی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان فیلم «گیتی همسر علیرضا» آمده است: گیتی و علیرضا در کنار هم زندگی آرام و متوسطی دارند. گیتی که استادیار دانشگاه است برای ارائه مقاله علمی خود به زنو باید سفر کند. علیرضا در کابوس‌هایی که او را در مرز از بین رفتن قرار داده، سرگردان است. او به پیشنهاد روانپزشک خود دست به اعتراف عجیبی می‌زند. اعترافی که مسیر زندگی عاشقانه گیتی و علیرضا را به فروپاشی می‌کشاند.

۵۸۲۴۵

پست بعدی

بازار خودرو قفل شد/ قیمت سمند ارزان پایین آمد

ی ژانویه 16 , 2022
در حالی که نوسانات قیمتی در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته متوقف شده است، خودروهای رانا و سمند کماکان در حال ارزان شدن هستند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته ثبات قیمت‌ها را تجربه کرده است و در حالی که اکثر خودروهای بازار از نوسانات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000