گزارش کوکوین از هجوم ترک ها به بازار رمزارز

گزارش کوکوین از هجوم ترک ها به بازار رمزارز

ایسنا به نقل از کریپتونیوز نوشت: گزارش صرافی کوکوین نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران ترک از دارایی‌هایی مانند استیبل کوین‌ها برای مبارزه با تورم استفاده می‌کنند.

افزایش نرخ تورم و کاهش قدرت خرید همچنان گریبان‌گیر مردم ترکیه شده است و اکنون به راه‌های جدید و اندکی غیرقانونی برای حفظ ثروت خود روی آورده‌اند حتی شرکت‌های رسانه‌ای بزرگ نیز به علاقه سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال ترکیه به دارایی‌هایی مانند استیبل کوین‌ها برای محافظت از تورم اشاره کرده‌اند.

به همین منظور، صرافی رمزارز کوکوین گزارشی در مورد وضعیت اقتصادی و ترجیح کاربران ارز دیجیتال ارائه کرد.

این گزارش نشان داد که با سقوط لیر، سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال استفاده از بیت‌کوین و تتر را ترجیح می‌دهند.

بیت‌کوین در مسیر جدیدی قرار گرفت

صرافی کوکوین خاطرنشان کرد: این روند از سال ۲۰۱۹ آغاز شده است.

جذابیت کینگ‌کوین به راحتی قابل درک است و استیبل‌کوین نیز انتخابی منطقی در زمان نوسانات ارز به نظر می‌رسد با این حال، دارایی برنده بدون شک بیت‌کوین بود.

دولت ترکیه به خوبی از جمعیت رمزارز خود آگاه است و بر اساس گزارش‌ها، بیش از ۵ میلیون دارنده حساب صرافی رمزارز وجود دارد.

مهمترین نکته اینجاست که آیا بیت‌کوین می‌تواند به عنوان پوشش تورمی باشد که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال ترکیه آن را بپذیرند.

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

نمایشگاه «آینه در آینه» در موزه هنرهای معاصر تهران

ی ژانویه 16 , 2022
۹۰ اثر نقاشی، عکس، پوستر و کالیگرافی، از هنرمندان پیشکسوت، با محوریت مرور بر تحولات هنر معاصر ایران، در نمایشگاه «آینه در آینه» به نمایش درخواهند آمد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه «آینه در آینه» (مروری بر تحولات هنر معاصر ایران ۱۳۶۳-۱۳۵۳)، سه‌شنبه ۲۸ دی، ساعت ۱۷، با حضور هنرمندان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000