ابطحی : خوشحالم که هنوز «صیانت» نشدیم! / بدشانسی رئیسی است که هیچ منتقدی ندارد

ابطحی : خوشحالم که هنوز «صیانت» نشدیم! / بدشانسی رئیسی است که هیچ منتقدی ندارد

آخرین خبر نوشت:ابطحی در گفتگویی به حال و هوای سیاسی این روزهای کشور و وضعیت برخی شخصیت های سیاسی، آینده اصلاح طلبان، و نحوه مواجهه حاکمیت با حادثه هواپیمای اوکراینی و طرح صیانت پرداخت

رئیس دفتر دولت اصلاحات عدم حضور روحانی در مراسم سالگرد هاشمی را کم کردن هزینه سیاسی برای خودش دانست.

ناگفته‌های ابطحی؛از آینده سیاسی روحانی تا چالش‌های اصلاح طلبان

بعید می‌دانم شورای نگهبان اجازه دهد روحانی دوباره کاندیدا شود

محمدعلی ابطحی گفت: بعید می‌دانم شورای نگهبان اجازه دهد روحانی دوباره کاندید شود. برخی بزرگان اگر می‌خواهند به نظام و رهبری کمک کنند استعفا بدهند!

عدم مشارکت برنده انتخابات امسال بود

محمدعلی ابطحی در پاسخ به سوالی درباره رد صلاحیت آقایان لاریجانی و جهانگیری و عملکرد شورای نگهبان گفت: وزیر اطلاعات احمدی نژاد خیلی صریح اعلام کرد که چرا هاشمی رد صلاحیت شد و قرار بود در انتخابات مزاحمی وجود نداشته باشد! شورای نگهبان به جمهوریت نظام ضربه زدند. عدم مشارکت برنده انتخابات امسال بود.

آیا اصلاح طلبان هنوز در جامعه طرفدار دارند؟

ابطحی در پاسخ به سوالی درباره اینکه اصلاح طلبان هنوز در جامعه طرفدار دارند گفت: حتی آقای رئیسی، آقای اژه ای، آقای روحانی و آقای احمدی نژاد هم با مبانی اصلاحات حرکت میکنند. اصلاح طلبان 8 سال روی یک سری شعارها تکیه کردند و این اصول قابل برگشت نیست.با وجود اعتراضاتی که داریم معتقدیم براندازی هیچ نفعی برای مردم ندارد.اگر کسی میخواهد براندازی کند تعارف نکند اما ما نمی خواهیم.

بیشتر بخوانید:

تفاوت روایت سردار حاجی زاده با سه روایت فرماندهان سپاه حاضر در جلسه با روحانی

روحانی: هیچ جریانی نمی تواند سردار سلیمانی را در انحصار خود بگیرد

نمره ابطحی به دولت رئیسی

ابطحی گفت: در سیاست خارجی نمره خوبی به دولت نمی دهم. قرار نیست کسی از اصلاح طلبان مخالفتی با دولت رئیسی بکند دولت رئیسی را در این چند ماه اول نمی شود ارزیابی جدی کرد نظر آقای خاتمی درباره دولت آقای رئیسی چیست؟ بدشانسی رئیسی است که هیچ منتقدی ندارد برجام خیلی تاثیر عملی در اقتصاد جامعه ندارد

عملکرد حاکمیت در مواجهه با حادثه هواپیمای اوکراینی و طرح صیانت

رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات عملکرد حاکمیت در مواجهه با حادثه هواپیمای اوکراینی را بسیار بد دانست. همچنین در واکنش به طرح صیانت گفت که خوشحالم که هنوز صیانت نشدیم! طرح صیانت را کودکانه و عقب مانده میدانم. ما خودمان، از خودمان صیانت میکنیم.

21217

پست بعدی

چند میلیون نفر در کشور واکسن کرونا تزریق نکردند؟

پ ژانویه 13 , 2022
مهر نوشت: رئیس اداره ایمن سازی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: هنوز ۷ میلیون نفر از جمعیت هدف در کشور ، واکسن کرونا نزده اند. محسن زهرایی افزود: بر اساس آنچه کمیته ملی واکسن تعیین کرده است پس از ۳ ماه از تزریق نوبت دوم واکسن کرونا، می‌توان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000