ماجرای جالب خواننده شدن احسان خواجه‌امیری، دور از چشم ایرج

ماجرای جالب خواننده شدن احسان خواجه‌امیری، دور از چشم ایرج

ایرج می‌گوید، پسرش (احسان خواجه‌امیری) به او نگفته بود که در حال یادگیری آواز است و یک روز به او خبر داده آهنگی ساخته است که حاصلش قطعه دوصدایی «جان بابا» شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین خواجه‌امیری (ایرج)، خواننده پیشکسوت و پدر احسان خواجه‌امیری، در برنامه‌ای اینترنتی با اجرای علی ضیا، از ماجرای خواننده‌ شدن پسرش گفت.

ایرج، در پاسخ به این سوال که مخالف خواننده شدن پسرش، احسان خواجه‌امیری بود یا خیر، گفت: «من چیزی نمی‌دانستم، یعنی چیزی نگفت تا این‌که بعد از مدتی گفت بابا یک آهنگ ساخته‌ام. گفتم تو آهنگ ساخته‌ای؟! گفت بله. دیدم آهنگ خوبی هم هست، «جان بابا» و دو نفری با هم خواندیمش.»

او در واکنش به علی ضیا که پرسید یعنی اصلا به شما نگفته بود خوانندگی می‌کند، پاسخ داد: «اصلا نگفته بود. یک اتاق را در خانه آکوستیک کرده بود و من فکر می‌کردم می‌رود آن‌جا نوارها را گوش می‌کند. ولی بعد معلوم شد این آقا فعالیت هنری می‌کند و آواز یاد می‌گیرد که البته خوب هم اجرا می‌کند و من از او راضی‌ام.»

۵۷۲۵۹

پست بعدی

آتش سوزی در شهرک صنعتی اشتهارد

پ ژانویه 13 , 2022
ایلنا نوشت: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع آتش سوزی در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد. محتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در باره این حادثه گفت: در تماسی که با مرکز ارتباطات اورژانس گرفته شد خبر از آتش سوزی در شهرک صنعتی اشتهارد گزارش شد که بلافاصله تا کنون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000