بازگشت میوه های صادراتی وزیر جهادکشاورزی را به صحن مجلس کشاند

بازگشت میوه های صادراتی وزیر جهادکشاورزی را به صحن مجلس کشاند

فارس نوشت:عضو هیأت‌رئیسه مجلس از بررسی موضوع بازگشت میوه‌های صادراتی ایران از سوی کشورهای خریدار، در صحن مجلس و با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ، گفت: موضوع بازگشت میوه‌های صادراتی ایران از کشورهای خریدار در جلسه علنی مجلس و با حضور سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

حاجی دلیگانی: از تبدیل شدن هیات رییسه به هیات سلیقه جلوگیری می‌کنم - ایرنا

وی افزود: در این جلسه که روز سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، گزارش کمیسیون کشاورزی در این باره قرائت می‌شود و سه نفر از نمایندگان نیز به قید قرعه در باب این موضوع سخنرانی خواهند داشت.

وی اظهار داشت: همچنین در این جلسه موضوع قیمت نهاده‌های دامی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را مطرح خواهند کرد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تا گزارش جلسات نظارتی این‌چنینی به رئیس‌جمهور و دستگاه‌های ذیربط ارسال شود و بنده این پیشنهاد را در جلسه هیأت رئیسه مطرح خواهم کرد تا در صورت تصویب اجرایی شود.

بیشتر بخوانید:

خبر مهم درباره فلفل‌های برگشتی/ خوراک گوسفندان شدند
ایران چقدر از سموم برای محصولات کشاورزی استفاده می کند؟

وی افزود: علاوه بر این در جلسه روز سه‌شنبه 5 بهمن ماه سؤالات آقایان حسن نوروزی و محمد باقری بناب نمایندگان رباط‌کریم و بناب از آقای سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد قیمت خودرو در کشور در دستورکار کمیسیون قرار دارد و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

21217

پست بعدی

غافلگیری در معرفی بهترین بازیگران سینماییِ سال

پ ژانویه 13 , 2022
مهر نوشت: با معرفی نامزدهای انجمن بازیگران آمریکا، بهترین نقش‌آفرینان سال پیش شناخته شدند و در این میان بودن برخی در فهرست یا نبودن برخی دیگر حسابی خبرساز شده است. به گزارش ورایتی، معرفی نامزدهای انجمن بازیگران آمریکا، هر سال چند شوک کوچک و بزرگ به علاقه‌مندان سینما وارد می‌کند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000