شهریار تیمورپور درگذشت

شهریار تیمورپور درگذشت

شهریار تیمورپور از هنرمندان پیشکسوت عرصه چهره‌پردازی بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهریار تیمورپور از طراحان پیشکسوت چهره‌پردازی تئاتر ایران و یکی از همکاران سابق واحد گریم مجموعه تئاتر شهر عصر روز سه‌شنبه ۲۱ دی بعد از مدت‌ها مبارزه با بیماری درگذشت.

براساس اعلام روابط‌عمومی مجموعه تئاتر شهر، این هنرمند پیشکسوت طی ماه‌های گذشته به دلیل عوارض ناشی از ابتلا به کرونا تحت نظر تیم پزشکی بود و بارها از ناحیه ریه دچار نارسایی و اختلال شد.

زنده‌یاد تیمورپور سال ۱۳۳۸ در بجنورد به دنیا آمد. این هنرمند پس از طی دوران مقدماتی تحصیل، وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و مدرک کارشناسی نقاشی گرفت. او علاوه بر فعالیت در عرصه نقاشی به صورت حرفه‌ای در حوزه طراحی گریم و چهره‌پردازی نیز مهارت داشت و طی این سال‌ها علاوه بر حضور در مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج به عنوان گریمور در تلویزیون و سینما نیز حضوری فعال داشت.

۵۷۲۵۹

پست بعدی

حمله تند پسر ناصر ملک‌مطیعی به احمدی‌نژاد : وقتی سوار بر اسب مراد بودید ...

س ژانویه 11 , 2022
جمهوریت نوشت : امیر ملک مطیعی، فرزند بازیگر فقید سینمای ایران به صحبت‌های محمود احمدی‌نژاد درباره سینمای قبل از انقلاب واکنش نشان داد. امیر ملک مطیعی پسر ناصر ملک‌مطیعی در پستی نوشت: جناب آقای محمود احمدی نژاد ! با سلامچقدر خوشحال شدم که گفتگوی شما را دیدمچقدر خوشحال شدم که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000