شاخص بورس بالاخره رنگ سبز را دید

شاخص بورس بالاخره رنگ سبز را دید

شاخص کل بورس در چهارمین روز هفته با رشد نزدیک به ۲ هزار واحدی به عدد یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاخص کل بورس امروز با رشد ۱۹۲۸ واحدی به عدد یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحد رسید و شاخص هم وزن نیز با رشد ۱۲۸۵ واحدی به عدد ۳۵۳ هزار و ۳۹۶ واحد رسید.

معامله گران امروز بیش از ۵ میلیارد اوراق و سهام در قالب ۳۱۷ هزار فقره معامله و به ارزش ۲۴۱۳ میلیارد تومان دادوستد کردند.

نمادهای فولاد مبارکه، ایران خودرو و بانک ملت بیشترین اثر افزایشی بر شاخص بورس را داشته و نمادهای پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پردیس، هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تامین و مبین انرژی خلیج فارس بیشتری اثر کاهشی بر شاخص بورس را داشتند.

شاخص بورس بالاخره رنگ سبز را دید

در فرابورس نیز امروز شاخص با رشد ۴۷ واحدی به عدد ۱۸ هزار واحد و ارزش معاملات خرد بازار نیز به ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

پست بعدی

کوروش تهامی: منتقد واقعی، با کسی تسویه حساب شخصی ندارد

س ژانویه 11 , 2022
کورش تهامی، جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران را یکی از مهم‌ترین و معتبرترین رویدادهای سینمایی می‌داند که در کشور برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کورش تهامی بازیگر و دارنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم «رگ خواب» از یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000