روز مهم بازار/صرافان دلار را چند خریدند؟

روز مهم بازار/صرافان دلار را چند خریدند؟

قیمت خرید دلار از مردم در پی کاهش بهای فروش این ارز در صرافی های بانکی و بازار آزاد عقب نشست .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار در سومین روز هفته در صرافی‌های بانکی در کانال ۲۶ هزار تومان فروخته شد. در پایان معاملات نرخ هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به قیمت۲۶ هزار و۷۳۷ تومان رسید.نرخ خرید دلار از مردم در صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۲۶ هزار و ۲۰۸تومان گزارش شد. کف مقاومتی نرخ دلار در صرافی‌های بانکی برابر با ۲۶ هزار تومان اعلام شده است.به این ترتیب کف مقاومتی ۲۶ هزار تومان و سقف مقاومتی ۲۷هزار و دویست تومان گزارش شد.

امروز به واسطه ارسال سیگنال های مثبت از وین روز مهمی برای بازار ارز بود و عقب نشینی لاک پشتی قیمت ها در بازار ادامه یافت.

بازار ارز امروز وضعیت عجیبی داشت و ریزش قیمت ارز به صورت پلکانی در بازار آزاد شمار فروشندگان را کمی افزایش داد.

بر اساس این گزارش ، قیمت فروش هر یورو نیز در صرافی‌های بانکی ۳۰ و ۳۲۳ تومان و بهای خرید آن از مردم نیز برابر با ۲۹ هزار و ۷۲۲تومان گزارش شد.

در بازار آزاد اما قیمت دلار در کانال ۲۷هزار تومان اعلام شد.

۲۲۳۲۲۳

پست بعدی

دل‌نوشته نعیمه نظام‌دوست برای حدیث فولادوند/ عکس

د ژانویه 10 , 2022
نعیمه نظام‌دوست، در نوشتاری اینستاگرامی، برای حدیث فولادوند نوشت: «هیچ‌چیز به اندازه‌ اندوه، آدم‌ها را به‌هم نزدیک نمی‌کند و هیچ چیز به اندازه‌ گذر از بحران‌های دشوار، آدمی را قدرت نمی‌بخشد.» به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نعیمه نظام دوست، با یک دل نوشته اینستاگرامی، روز تولد حدیث فولادوند (۲۰ دی) را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000