پیام تسلیت رئیسی

پیام تسلیت رئیسی

رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهیدان ورمزیار نوشت: در سایه صبر و پایداری چنین مادران حماسه‌آفرین است که امروز مشعل اقتدار و امنیت ملت ایران بیش از پیش می‌درخشد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در پیامی به مناسبت درگذشت مادر شهیدان ورمزیار نوشت: درگذشت حاجیه خانم فرشته قشچی مادر گرامی شهیدان والامقام جبرئیل، صادق و خلیل ورمزیار موجب تألم خاطر شد.

تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان ورمزیار

رییس جمهوری افزود: در سایه صبر و پایداری چنین مادران حماسه‌آفرین است که امروز مشعل اقتدار و امنیت ملت ایران بیش از پیش می‌درخشد. این شیر زنان دریادل، با اخلاص و با تأسی از خاندان عصمت و طهارت(علیهم‌السلام)، آتش فراق عزیزان خود را به گلستان با شکوهی از ارزش‌های والای الهی و انسانی تبدیل و یاد و نام نیک خود را ماندگار کردند.

بیشتر بخوانید:

دستور مجدد رئیسی درباره «سفره خانواده ها»

رئیسی : رهبری در این موضوع مرا به «اخذ نظر مجلس» ارجاع دادند

رییسی در این پیام تسلیت مصیبت وارده را به خانواده و مردم شهیدپرور استان کردستان تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه، رحمت واسعه و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

21217

پست بعدی

بازگشت خسرو معتضد به تلویزیون با یک برنامه متفاوت

د ژانویه 10 , 2022
کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه مستند «مارستان» گفت: تاریخچه بیماری‌های همه‌گیر از زمان خسرو پرویز تا به امروز را از زبان خسرو معتضد روایت کرده‌ایم. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه مستند «مارستان» تولید جدید شبکه مستند به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا محمدی است که دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000