سخنان محمد هاشمی درباره درگذشت هاشمی رفسنجانی در استخر

سخنان محمد هاشمی درباره درگذشت هاشمی رفسنجانی در استخر

منیبیان نوشت: محمد هاشمی گفت: می‌گویند هاشمی رفسنجانی در استخر فرح کشته شده و یا فوت کرده ، در صورتی که استخر فرح نبوده بلکه استخری مربوط به نهاد ریاست جمهوری بوده است

محمد هاشمی، برادر مرحوم هاشمی رفسنجانی، در پنجمین سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: حملات صورت گرفته به مرحوم هاشمی رفسنجانی، از نوع حملات نوشتاری و گفتاری بود. همچنان که در مجلس برخی نمایندگان در صحبت‌های خود به او توهین می‌کردند و اکبر شاه می‌گفتند که رئیس مجلس به آنها تذکر می‌داد و این قبیل بی‌ادبی‌ها نسبت به مرحوم هاشمی رفسنجانی مطرح بود. علاوه بر این برخی رسانه‌ها نظیر کیهان و جوان که مربوط به جریان اصول‌گرا هستند، مقالاتی علیه هاشمی می‌نوشتند و اتهاماتی می‌زدند، البته این روند از سوی این رسانه‌ها ادامه دارد.

وی افزود: این رسانه‌ها مواردی با عنوان اشرافی‌گری که در مورد هاشمی رفسنجانی وجود خارجی نداشت، را مطرح می‌کردند. البته نامبردگان این روند را رها نکردند کما اینکه با گذشت 5 سال از درگذشت هاشمی رفسنجانی تهمت‌هایی را به او می‌زنند. به عنوان مثال می‌گویند هاشمی رفسنجانی در استخر فرح کشته شده و یا فوت کرده است، در صورتی که استخر فرح نبوده بلکه استخری مربوط به نهاد ریاست جمهوری بوده است. اهانت‌کنندگان به مرحوم هاشمی رفسنجانی دست از توهین برنداشتند و همچنان توبه نکردند کما اینکه در هر فرصتی که به دست می‌آورند توهین می‌کنند.

آیت الله هاشمی چرا  و چگونه ردصلاحیت شد؟

بیشتر بخوانید:

آیت الله هاشمی چرا و چگونه ردصلاحیت شد؟

لاریجانی شانس پیروزی در انتخابات داشت ، حذفش کردند / نامه شورای نگهبان توجیه است

21231

پست بعدی

چرا آسمان ایران در روز سقوط هواپیمای اوکراینی «پرواز ممنوع» نبود؟

ی ژانویه 9 , 2022
با وجود اطلاع مسئولان کشور از عملیات پرتاب موشک به عین الاسد، آسمان کشور پرواز ممنوع نشده است.روزنامه سیاست روز دلیل این موضوع را بررسی کرده است. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کمترین زمان برنامه عملیات موشکی علیه پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه را تدارک دیدند و چون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000