تایید رسمی فروش کارت واکسن تقلبی توسط وزارت بهداشت/ فقط ۲۳ نفر کارت تقلبی گرفتند!

تایید رسمی فروش کارت واکسن تقلبی توسط وزارت بهداشت/ فقط ۲۳ نفر کارت تقلبی گرفتند!

ایرنا نوشت: مدیرکل دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فقط برای ۲۳ نفر کارت واکسن تقلبی بدون انجام واکسیناسیون صادر شده که آنها را شناسایی کردیم و این عدد در مقابل ۱۲۰ میلیون واکسیناسیون بسیار ناچیز است.

علیرضا رحیم نیا روز شنبه در یک نشست خبری در مورد بحث فروش کارت واکسن تقلبی افزود: تعداد کارت های صادر شده واکسن بدون انجام واکسیناسیون که در فضای مجازی به این موضوع دامن زده می شود خیلی کم است و تاثیری در افکار عمومی ندارد.

وی اظهار داشت: افراد نباید در فضای مجازی نسبت به خرید و فروش کارت واکسن تقلبی تحت تاثیر قرار بگیرند و دفتر بازرسی وزارت بهداشت بصورت مستمر این موضوع را رصد کرده و با متخلفان برخورد می کند.

رحیم نیا با بیان اینکه سامانه ۱۹۰ تمامی شکایات مردم را مورد رصد قرار می دهد، ادامه داد: این سامانه دارای ۶ خط بوده که خط ۷ نیز برای رسیدگی به مشکلات پزشکان راه اندازی شده و گروه پزشکی می تواند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ مسایل خود را بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه بدنه وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی مورد بازرسی قرار می گیرند، تصریح کرد: اعتقاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر آن است که برای پیشگیری از ایجاد سوء استفاده باید بخش های مختلف وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی از جمله دفتر وزیر مورد بازرسی و عملکرد قرار گیرند و ما نیز در همین جهت برنامه های حوزه بازرسی و شکایات وزارت بهداشت را اجرایی می کنیم.

کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی تشکیل شد

وی تصریح کرد: کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی نیز در وزارت بهداشت تشکیل شده و به دنبال آن هستیم که جلسات این کمیته را بطور مرتب در جهت شناسایی گلوگاههای فساد و برخورد با آنها برگزار کنیم و در این جهت تعامل سازنده ای با سازمان بازرسی کل کشور داشته و ارتباط تنگاتنگی با آنها داریم و از اولویت‌های ما در جهت پیشبرد امور محوله و صیانت از حقوق مردم است.

بیشتر بخوانید:

واکنش وزارت بهداشت به حواشی دریافت کارت واکسن بدون انجام واکسیناسیون

اعلام مجازاتِ کارمندانی که واکسن نمی‌زنند

۴۷۲۳۱

پست بعدی

واکنش‌ گسترده به درگذشت سیدنی پواتیه، یکی از اسطوره‌های سینما

ش ژانویه 8 , 2022
ایسنا نوشت: ستاره‌های هالیوود و چهره‌های مطرح آمریکایی نسبت به زندگی و میراث به جامانده «سیدنی پوآتیه» ادای احترام کردند. سیدنی پوآتیه نخستین بازیگر سیاه پوست برنده جایزه اسکار و پیشگام سینمای سیاهپوستان در سن ۹۴ سالگی درگذشت، چهره‌ای که با حضور درخشان خود در سینمای دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000