فرمانده نیروی دریایی سپاه : بستن تنگه هرمز؟ دشمنان این حرف ها را می‌زنند تا همسایگان را بترسانند / ایران قصد جنگ ندارد

فرمانده نیروی دریایی سپاه : بستن تنگه هرمز؟ دشمنان این حرف ها را می‌زنند تا همسایگان را بترسانند / ایران قصد جنگ  ندارد

فارس نوشت : سردار تنگسیری گفت: آیا این را عقل سلیم می‌پذیرد؟ دوستان ما در کشورهای غیر مسلمان نیز از این تنگه استفاده می‌کنند. ما از تنگه هرمز حمایت می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد که جمهوری اسلامی انتقام شهید سلیمانی را از آمریکا خواهد گرفت.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد که شهید قاسم سلیمانی مشتاق شهادت بود.

سردار تنگسیری در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه المنار لبنان گفت حاج قاسم، کاریزمای خاصی داشت و جمهوری اسلامی انتقام وی را از آمریکا خواهد گرفت. وی با بیان اینکه، نیروهای سپاه در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز وظیفه دارند، گفت که ارتش جمهوری اسلامی، مسئولیت تأمین امنیت دریای عمان را بر عهده دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه هدف دشمنان از ورود به منطقه، غارت نفت بوده و هست، تصریح کرد، منطقه خلیج فارس، یک منطقه راهبردی و حساس بوده و حضور آمریکا در این منطقه حساس نشان از اهمیت آن دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه : بستن تنگه هرمز؟ دشمنان این حرف ها را می‌زنند تا همسایگان را بترسانند / ایران قصد جنگ  ندارد

ایران قصد ندارد با کسی بجنگند

سردار تنگسیری، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، از منطقه محافظت می‌کند، خاطر نشان کرد: «ما نمی‌خواهیم با کسی بجنگیم… ما پس از پیروزی انقلاب، وزارت جنگ را به دفاع تبدیل کردیم». وی با تأکید بر اینکه سربازان ایران با دشمنان مقابله می‌کنند، به دعوت جمهوری اسلامی ایران از کشورهای مسلمان برای حضور در رزمایشهای اخیر خبر داد و گفت: «ما در رزمایشهای خود از عمان و قطر دعوت کردیم که در این رزمایش شرکت کنند».

دشمنان در پی ایجاد دشمنی بین کشورهای منطقه هستند

این فرمانده سپاه با اشاره به اینکه دشمنان در پی ایجاد دشمنی بین کشورهای منطقه هستند، تصریح کرد: «صدام با حمایت دشمنان ما، به ما حمله کرد… ولی ما همیشه برای مقابله با تهدید، خودمان را آماده می‌کنیم و آمادگی خود را افزایش می‌دهیم… فرمانده کل نیروهای مسلح ما یک مرجع تقلید است… و دائما بر آمادگی نیروهای مسلح تأکید دارند».

سردار تنگسیری ضمن انتقاد از تحریمهای شدید آمریکا و کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی، تأکید کرد: «دشمنان ما را تحریم کردند… ولی ما در سایه تحریم، قدرت تسلیحاتی خود را افزایش می‌دهیم. تلاش می‌کنیم که همه سلاحهای ما، ایرانی باشد… جوانان ایرانی، سلاح می‌سازند. ما افتخار می‌کنیم… دشمنان ما احمق هستند. اگر می‌گذاشتند، ارتباط داشته باشیم، شاید این پیشرفت کنونی را نداشتیم.. آن موقع وابسته به خارج بودیم».

بیشتر بخوانید :

شش سیلی به آمریکایی ها زدیم / بسیاری از درگیری‌های ایران و آمریکا در خلیج فارس رسانه‌ای نشده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه: فرمانده کل نیروهای مسلح ما یک مرجع تقلید است

آزمایش موفق کروز های نقطه زن سپاه در تنگه هرمز

بازتاب رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ در رسانه‌های خارجی/ توان موشکی ایران در کانون توجهات

2121

پست بعدی

فیلم‌های پرویز پورحسینی، از شبکه نمایش پخش خواهند شد

ج ژانویه 7 , 2022
مروری بر آثار زنده‌یاد پرویز پورحسینی که آذر سال گذشته بر اثر کرونا درگذشت، در جدول پخشِ فیلم‌های هفتگی شبکه نمایش قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه نمایش، در هفته پیش‌ِرو، منتخبی از آثار زنده‌یاد پرویز پورحسینی را در بخش مرور آثار، پخش خواهد کرد. زنده‌یاد پرویز پورحسینی، متولد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000