عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: وزارت خارجه پیگیری ترور شهید سلیمانی را با رویکرد انقلابی دنبال کند نه دیپلماتیک

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: وزارت خارجه پیگیری ترور شهید سلیمانی را با رویکرد انقلابی دنبال کند نه دیپلماتیک

فارس نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی متهم اصلی، هیئت حاکمه آمریکا است، به دستور رئیس جمهور این کشور این ترور جنایتکارانه صورت گرفت و قطعاً پیگیری‌ها باید در راستای مجازات عاملین این ترور باشد.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: موضوع پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی از موضوعاتی است که باید دولت و قوه قضاییه با جدیت آن را دنبال کنند زیرا حاج قاسم محبوب قلوب ملت‌های مسلمان بوده و این ترور در یک کشور ثالث صورت گرفته است.

وی افزود: ملت ایران از ترور حاج قاسم سلیمانی نمی‌گذرند و مطالبه آنان از دستگاه‌های مرتبط آن است که با رویکرد انقلابی این پرونده دنبال شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: شورای عالی امنیت ملی در موضوع بررسی پرونده ترور شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بسیار مهمی داشته و هماهنگ کننده امورات مختلف است و نیاز است این پرونده در مجامع بین‌المللی به صورت جدی دنبال شود. این در حالی است که این موضوع در جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر امور خارجه مطرح شد و به همین دلیل از دستگاه دیپلماسی خواستیم پیگیری این پرونده با رویکرد انقلابی دنبال شود نه دیپلماتیک.

الهیان گفت:‌ کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی چندین جلسه با دستگاه‌های ذی‌ربط جلسه تشکیل داده است و خواستار مجازات عاملان آن شده‌ایم.

وی افزود: در پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی متهم اصلی هیئت حاکمه آمریکا است که به دستور رئیس جمهور این کشور این ترور جنایتکارانه صورت گرفت و قطعاً پیگیری‌ها باید در راستای مجازات عاملین این ترور باشد.

بیشتر بخوانید:

واکنش تند امام جمعه شهرکرد به آتش زدن تندیس سردار سلیمانی از سوی افراد ناشناس

231

پست بعدی

واکنش خواننده سرشناس به تبریک کریسمس از سوی مسلمان‌ها

ج ژانویه 7 , 2022
ایسنا نوشت: خواننده رپ مسلمان، به پیام‌های تبریک سال نو میلادی که از جانب برخی طرفداران مسلمانش برای او ارسال شد، واکنش نشان داد و ابراز تعجب کرد. او تاکید کرده است: ما به عید مسیحیان احترام می‌گذاریم اما این روز، روز عید ما نیست. گاندی دجونا با نام هنری«گیمز»، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000