انتقاد محسن رضایی از «برخی نغمه ها» که «مانند صدای سگ‌های آمریکایی» است

انتقاد محسن رضایی از «برخی نغمه ها» که «مانند صدای سگ‌های آمریکایی» است

میزان نوشت : معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت : تأثیرات رانت‌خواران و نفوذی‌ها کنار هم جوری شرایط را نشان دهند که مشکلات حل نمی‌شود و باید تسلیم شد.

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در مراسم وداع با۱۵٠ شهید گمنام، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: حضرت زهرا مادر شهدا و ملت ایران است، این شهدا مقابل دیدگان و فرزندان این سرزمین، در گمنامی به شهادت رسیدند.

معاون رئیس جمهور افزود: ما مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان، باید سلام بر شهدا کنیم که ادای تعدی است که بر دوش ماست.

رضایی با تأکید براینکه شهدا در روح جوانان غیرتمند ملت ایران زنده هستند تصریح کرد: شهدا در جسم و روح جوانان ملت ایران زنده هستند و مثل همیشه حیات‌بخش جوانان ما و ملت همیشه در صحنه ایران هستند.

گمنامی شهدا در اوج پرواز معنوی انسان است

وی گفت: شهدای گمنام، مقام بزرگی دارند، چراکه گمنامی آنان اوج پرواز معنوی انسان است.

رضایی با اشاره به آثار گمنامی شهدا، اضافه کرد: شهدا کاری کردند که ملت ایران در دنیا به حساب بیاید، گمنامی، پاک کردن آدرس و نام شهیدان بود، تا آدرس و نام ملت ایران برتارک تاریخ بدرخشد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با تأکید بر اینکه، قدرت‌های جهان باید جلوی میز ایران بنشینند و با ملت ایران صحبت کنند، ظهار داشت: گذشت آن ایام که در غیاب ملت ایران، تصمیم می‌گرفتید.

رضایی با بیان اینکه شهدا به ویژه شهدای گمنام، عامل درخشش نام ایران در جهان است، افزود: شهدا از مشکلات نهراسیدند و با دست خالی مقابل انبوه دشمنان، هراسی بت دل راه ندادند، ملت ایران با تکیه بر شهدا بر روی پای خود بایستد.

معاون اقتصادی رئس جمهور با اره به اینکه برخی نگاه عاطفی نسبت به شهدا دارند و متأسفانه کمتر به دستاوردهای شهدا توجه می‌کنند، تصریح کرد: اولین دستاورد شهدای گمنام ما این بود که ارزش‌های انقلاب که در انقلاب اسلامی جوانه زده بود به درختان تنومند تبدیل شود.

وی با تأکید براینکه استقلال، ایستادگی، فداکاری، ایثار، از خودگذشتگی و ایمان در انقلاب اسلامی جوانه زده بود، اضافه کرد: این جوانه ها، امروز در حوزه‌های مختلف مانند دفاعی به درختی تنومند تبدیل شده است.

رضایی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس، شهید تربیت کرد، اما خود تقویت شده شهدای دفاع مقدس بود و باید این میراث‌های شهدا را حفظ کنیم.

خدمت بدون منت از ویژگی‌های شهید سلیمانی

معاون اقتصادی رئیس جمهور خدمت بدون منت و مردم دوستی را تبلوریافته از شخصیت شهید سلیمانی دانست و با بیان اینکه از دستاوردهای مهم شهدا باید حراست کرد، تصریح کرد: جوانانی در دفذع مقدس تربیت شدند که تاریخ کمتر این شهدا را دیده است.

رضایی با اشاره به نام شهیدان حسین خرازی، احمد متوسلیان و همت ها، گفت: هزاران فرمانده گردان و تیپ در گمنامی از اسلام و کشور دفاع می‌کردند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه شهید سلیمانی درخت تنومند انسانیت است، افزود: ما در تاریخ ۲٠٠سال اخیر۲۵جنگ را شاهد بودم که ایران در تمام جنگ‌ها شکست خورد، ولی در دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران را به دست دشمن نداد.

رضایی تأکید کرد: امروز دشمن و برخی‌ها نسبت به شهدا واکنش نشان می‌دهند این موضوع به سیلی محکمی بر می‌گردد که شهدای ما در دوران دفاع به چهره دشمن زدند.

وی تأکید کرد: ایران درهیچ کدام از این جنگ‌ها پیروز نبود، رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد.

شهدا در ملکوت اعلا آدرس گرفتند

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه ۵٠ درصد ایران در گذشته طی این جنگ‌ها به دست بیگانه افتاد، تصریح کرد: شهدا در دفاع مقدس سربلند در تاریخ ایستاد، شهدا در ملکوت اعلا آدرس گرفتند.

رضایی با بیان اینکه امروز پهپادهای ایران، ۵۰۰ کیلومتر عکس برداری می‌کنند بدون این که توسط دشمن شناسایی شوند، گفت: ساخت محصولات دفاعی مانند انواع موشک‌ها از دستاوردهای شهدا به ویژه شهیدان گمنام است و شهدا در این راستا کاری کردن کارستان.

انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها قبل از غارت نفت ایران خود را برای ملت ایران را به غارت بردند

وی بازگشت اعتماد به نفس و خودباوری در ملت ایران را دستاوردشهدا دانست و اضافه کرد: باید بدانیم انگلیسی‌ها، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها قبل از غارت نفت ایران، اعتماد به نفس و خودباوری را از ما گرفتند و شهدا ما می‌توانیم را به جامعه برگرداندند.

«ما می‌توانیم»، از دستاوردهای شهدا است

رضایی «ما می‌توانیم» را از دستاوردهای رزمندگان برشمرد و تصریح کرد: نمونه‌ای از این خودباوری را در مصاحبه رزمنده جوانی در پاسخ به خبرنگار غربی می‌بینیم که در پاسخ می‌گوید، ما اول دنبال آزادی خرمشهر و بعد آزادسازی قدس هستیم، زیرا راه قدس از کربلا می‌گذرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تأکید کرد: جوانان ما سعی کنند ما می‌توانیم مهمترین دستاورد شهدا را حفظ کنند.

انتقاد محسن رضایی از «برخی نغمه ها» که »مانند صدای سگ‌های آمریکایی» است

تاثیرات نقشه‌های داخلی از محاصره اقتصادی دشمن بیشتر است

رضایی با تأکید بر اینکه تأثیرات نقشه‌های داخلی از محاصره اقتصادی دشمن بیشتر است، اضافه کرد: ملت ایران می‌توانند این محاصره را بشکنند.

رضایی با بیان اینکه رانت‌خواران و نفوذی‌ها کنار هم جوری شرایط را نشان دهند که مشکلات حل نمی‌شود و باید تسلیم شد.

وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی اروپایی‌ها و میلیاردها دلار عربستان سعودی در حمایت از رژیم بعثی هزینه شد، تصریح کرد: برخی نغمه ها، مانند صدای سگ‌های آمریکایی است که می‌خواهند به خودباوری و اعتماد به نفس ملت ایران حمله کنند.

جوانان ما با سلام بر شهیدان دیواره محاصره اقتصادی را خواهند شکست

معاون اقتصادی رئیس جمهور تأکید کرد: ان شاءالله جوانان ما با سلام بر شهیدان، دیوارهای محاصره اقتصادی را خواهند شکست و فروریخت.

رضایی اظهار داشت: زیر سایه مقام معظم رهبری دولت خدمت گذار سومین قیام ملت ایران اقتصادی است.

بیشتر بخوانید:

چرا قالیباف و محسن رضایی سردار سلیمانی نشدند؟

محسن رضایی در تیم اقتصادی دولت خودش را بسیار بالاتر از مخبر می‌داند اما مشاور و تشریفاتی است

سند افزایش شکاف تیم اقتصادی دولت / وعده محسن رضایی ، فوری تکذیب شد

خبرگزاری دولت: سخنان محسن رضایی را جعل و تحریف می کنند / اطلاع رسانی رسمی دولت فقط با سخنگوست

2121

پست بعدی

نماینده مجلس: روحانی مقصر «اتوبوس‌خوابی» است

پ ژانویه 6 , 2022
فارس نوشت: نماینده نیشابور در مجلس گفت: پدیده اتوبوس‌خوابی مربوط به امروز و دیروز نیست و ثمره تورم ۴۰ درصدی دولت آقای روحانی است. احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی‌های روزهای اخیر درباره پدیده اتوبوس‌خوابی عده‌ای از شهروندان گفت: جای تأسف است در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000