خاندوزی رفتنی است ؟ / زمزمه های برکناری وزیر اقتصاد

خاندوزی رفتنی است ؟ /  زمزمه های برکناری وزیر اقتصاد

عصرما نوشت: زور خاندوزی قطعا به سایرین که یا فرمانده هستند و یا خود را فرمانده می‌بینند، نمی‌رسد. بر همین اساس شایعه رفتنی بودن خاندوزی دوباره مطرح شده و گویا ابراهیم رئیسی هم شخصا بدش نمی‌آید که او را کنار بگذارد.

وضاع بورس و قضیه توزیع بنزین، حذف ارزترجیحی و مساله یارانه و … ؛ همه و همه سبب افزایش فشارهای وزیر اقتصاد شده است. بالاخره این دولت مسئول اقتصادی کم ندارد و طبیعی است که در این آشفته بازار یکدیگر را مقصر جلوه داده و یکی را قربانی کنند.

خاندوزی رفتنی است | وزیر اقتصاد در یک قدمی برکناری

دعواهای تیم اقتصادی اخیر حسابی بالا گرفته و زور خاندوزی قطعا به سایرین که یا فرمانده هستند و یا خود را فرمانده می‌بینند، نمی‌رسد. بر همین اساس شایعه رفتنی بودن خاندوزی دوباره مطرح شده و گویا ابراهیم رئیسی هم شخصا بدش نمی‌آید که او را کنار بگذارد.

آنچه باید بدانید اما این است که خاندوزی تصمیمی به استعفا ندارد و رفتن او صرفا با برکناری ممکن است. تصمیمی که بعید نیست رئیسی تا همین چند ماه مانده به پایان سال بگیرد.

خالی از لطف نیست که بدانید اتفاقا خاندوزی قبل از پیوستن به دولت این روزها را پیش بینی کرده و در جمعی خصوصی گفته بود، می‌داند با این تصمیم از اینجا (مجلس) مانده و از آنجا (دولت) رانده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کلیددار «باب همایون» اولین خروجی کابینه ؟ / امضای ۵۰ نماینده پای طرح استیضاح وزیر اقتصاد

سفر وزیر به قم برای فرار از استیضاح بود؟

وزیر اقتصاد در گرداب بورس / خاندوزی در سه راهی استیضاح ، استعفا و عزل/ نامه گلایه وزیر به رئیسی

شایعات درباره استغفای کدام وزیر شبیه شوخی تلخ است؟ / سخنگوی دولت توضیح داد

خبر خوش وزیر اقتصاد/ هر ماه اخبار خوبی می‌شنوید

21217

پست بعدی

سریال طنز جدید تلویزیون با بازی بیژن بنفشه‌خواه، امیرحسین رستمی و نصرالله رادش/ عکس

چ ژانویه 5 , 2022
همزمان با روزهای پایانی فیلمبرداری سریال «جناب‌عالی»، نخستین عکس از ایفای نقش بیژن بنفشه‌خواه و نصرالله رادش در این سریال منتشر شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «جناب‌عالی» به تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی، کارگردانی عادل تبریزی و نویسندگی مشترک عادل تبریزی و رویا خسرونجدی روزهای پایانی خود را سپری می‌کند. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000