پولدارها چقدر برای لاکچری‌سواری هزینه می‌کنند؟ / کیا سورنتو چند؟

پولدارها چقدر برای لاکچری‌سواری هزینه می‌کنند؟ / کیا سورنتو چند؟

روند صعودی قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد؛ تا جایی که شاهد رشد تا ۲ درصدی قیمت برخی خودروها در بازار در طول یک شبانه‌روز گذشته بودیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گزارش میدانی خبرآنلاین نشان می‌دهد که خودرو اس‌دبلیوام مدل G۰۱F یک شبه ۲۰ میلیون تومان گران شده است و مرز یک میلیارد تومان را در بازار رد کرده و در حال حاضر یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

از سوی دیگر، برلیانس H۲۲۰ دنده‌ای رشد ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و امروز در بازار با قیمت ۲۸۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. برلیانس H۳۲۰ ۱.۶۵ اتوماتیک نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی، در بازار خودرو ۵۴۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

بنا به این گزارش، قیمت بی‌وای‌دی S۶ در بازار با رشد ۱۰ میلیون تومانی قیمت، امروز در بازار ۷۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

پولدارها چقدر برای لاکچری‌سواری هزینه می‌کنند؟ / کیا سورنتو چند؟

در این میان، قیمت پژو۲۰۰۸ امروز در بازار ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت و در حال حاضر در بازار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

گزارش‌ها از روند بازار حاکی از آن است قیمت تویوتا C-HR تمام چرخ محرک یک شبه ۵۰ میلیون تومان گران شده و هم‌اکنون در بازار با قیمت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رود. تویوتا راوفور دو دیفرانسیل نیز رشد ۵۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و در حال حاضر در بازار ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در این میان، قیمت فولکس پاسات ۲۰ میلیون تومان بالا رفته و ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

بنا به این گزارش، قیمت کیا سراتو (مونتاژ) ۲.۰ لیتر آپشنال ۱۰ میلیارد تومان گران شده است. این خودرو با قیمت یک میلیون و ۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رود. همچنین کیا سورنتو ۴ سیلندر GT لاین رشد ۵۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و با قیمت ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

در همین حال، هیوندای سانتافه (ix۴۵) ۴ سیلندر دو دیفرانسیل رشد ۵۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و در حال حاضر در بازار ۳ میلیارد تومان قیمت دارد.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

هشدار نماینده مجلس درباره سرایت گرانی ناشی از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی کالاهای اساسی به سایر کالاها

س ژانویه 4 , 2022
مهر نوشت: نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم که با پایمال‌کنندگان حقوق ملت ایران در پرونده کرسنت برخورد شود. روح‌الله نجابت در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: تذکر بنده به برخی از وزرا است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000