پاسخ رهبری به استفتاء درباره معاینه زنان توسط مردان

پاسخ  رهبری به استفتاء  درباره معاینه زنان توسط مردان

عصرما نوشت:رهبر انقلاب در استفتایی درباره معاینه بیمار زن توسط پزشک مرد فرمودند: در صورتی که معاینه ضرورت داشته و منوط به لمس و نگاه‌کردن به آن باشد و معالجه با مراجعه به پزشک زن امکان نداشته باشد، اشکال ندارد.

اظهارات اخیر نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مبنی بر ضرورت معاینه بیماران زن توسط پزشک زن، واکنش‌هایی را در میان کاربران فضای مجازی به دنبال داشت.

استفتاء جدید از رهبر انقلاب درباره معاینه زنان توسط مردان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به این استفتا که «فتوای معظم‌له درباره معاینه بیمار زن توسط پزشک مرد چیست؟» فرمودند:« در صورتی که معاینه ضرورت داشته و منوط به لمس و نگاه‌کردن به آن باشد و معالجه با مراجعه به پزشک زن امکان نداشته باشد، اشکال ندارد.»

بیشتر بدانید:

نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت مجلس : تلاش می کنیم بانوان فقط توسط پزشکان خانم درمان شوند / رفتن نزد پزشک مرد حتی در استثنا هم نباشد

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: مجلس و دولت هیچ برنامه ای برای جذب پزشکان در مناطق محروم ندارند

۱۵ هزار پزشک طبابت نمی‌کنند

21217

پست بعدی

دستورات جدید رئیسی در ستاد ملی مقابله با کرونا

ش ژانویه 1 , 2022
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت اجرای کامل قانون نسخه الکترونیکی، گفت: تا تکمیل زیرساخت‌ها در برخی شهرها برای موارد ضروری و استثنایی با تشخیص وزارت بهداشت و درمان به منظور جلوگیری از اجتماع و ازدحام جمعیت و خطر شیوع بیماری مجوزهای لازم صادر شده تا مشکلی برای شهروندان بوجود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000