دعوا برای حذق فیلم سازمان سینمایی “اوج” از جشنواره !

دعوا برای حذق فیلم سازمان سینمایی "اوج" از جشنواره !

روزنامه جوان نوشت:دوقطبی موقتی سینما بر سر فهرست راه‌یافتگان به چهلمین جشنواره فیلم فجر، مسئله‌ای است که هر سال با شدت و ضعف‌هایی ایجاد می‌شود، نکته مهم این است که این موضوع تازه‌ای نیست و در همه ادوار عده‌ای که فیلمشان به فجر راه نیافته به شکلی ناراحتی خود را بروز داده‌اند.

فیلمسازانی که آثارشان به چهلمین جشنواره فیلم فجر راه پیدا نکرده است، در روزهای اخیر مصاحبه‌هایی درباره شیوه انتخاب آثار در این دوره از جشنواره فجر داشته‌اند و در مقابل اعضای هیئت داوران در این دوره و دوره‌های گذشته فیلم فجر، تلاش دارند از روند انتخاب فیلم برای حضور در جشنواره دفاع کنند.
با نگاهی گذرا به روند انتخاب آثار برای حضور در جشنواره فیلم فجر می‌توان ردپای دعوا میان سازندگان فیلم‌ها و هیئت انتخاب را در اغلب دوره‌های فیلم فجر مشاهده کرد. با آنکه در اکثر مواقع دعواها موقتی و زودگذر بوده و در برخی مواقع نیز دعوا کشدار شده است.

هم اکنون بخشی از اعتراض‌ها به راه نیافتن فیلم «مسیح پسر مریم» ساخته سازمان اوج است که هیئت انتخاب پاسخ واضحی به آن نداده و البته هنوز توضیحی هم در این باره ارائه نکرده است.

به گزارش خبرآنلاین البته در دو روز گذشته چند عضو هیات داوران سطح کیفی پایین مسیح پسر مریم را دلیل حذف این فیلم اعلام کردند.

23302

پست بعدی

ببینید | ناگفته‌های راننده حاج قاسم درباره سردار سلیمانی از دوران دفاع مقدس تا شهادت

ش ژانویه 1 , 2022
این قسمت از برنامه بدون تعارف میزبان نصرالله جهانشاهی است که از دوران دفاع مقدس تا شهادت حاج قاسم به عنوان راننده در کنار سردار سلیمانی بود. منبع: خبرگزاری صدا و سیما دریافت 20 MB 264 256

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000