دو “جبهه” اصلی تلاش دولت به روایت رئیسی

دو "جبهه" اصلی تلاش دولت به روایت رئیسی

ایرنا نوشت: رییس جمهور گفت: دولت در دو جبهه خنثی‌سازی و رفع تحریم‌ها فعالیت می‌کند و با فعالسازی ظرفیت‌های کشور امکان رسیدن به رشد اقتصادی هشت درصد وجود دارد.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی روز جمعه در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در قم، اظهار داشت: با تلاش دولت برخلاف گذشته استقراض از بانک مرکزی انجام نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم به صورت شبانه روز در حال فعالیت برای حل مشکلات مردم است، تصریح کرد: رفع مشکل کسری بودجه سالجاری از دغدغه‌های ماست.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم روز گذشته وارد قم شد.

رییس جمهور پیش از این با آیات علوی گرگانی، نوری همدانی، سبحانی و جوادی آملی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرده بود.

در جریان بازدیدها، دیدارها و جلسات روز نخست سفر رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به قم ، تصمیمات و اعتبارات مهمی برای کاهش مشکلات قم در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته شد.

دو "جبهه" اصلی تلاش دولت به روایت رئیسی

بیشتربخوانید:

سخنان آیت‌الله سبحانی خطاب به رییس جمهور درباره «مونوریل»

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با رییسی: دیرکرد ربا و حرام است، اما در بانک‌ها از مردم اخذ می‌شود

۲۱۲۳۱

پست بعدی

ستاد حمایتی راه اندازی می شود / مخبر : موانع تولید بسیار قوی و جدی است

ج دسامبر 31 , 2021
معاون اول رییس جمهوری، عزم دولت برای رفع موانع پیش روی تولید در کشور را بسیار قوی و جدی توصیف کرد و از راه اندازی ستادی برای احیا واحدهای تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل خبر داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000