ادعای تهیه‌کننده «کلبه عموپورنگ»/ این مجموعه پرمخاطب‌ترین کار کشور است

ادعای تهیه‌کننده «کلبه عموپورنگ»/ این مجموعه پرمخاطب‌ترین کار کشور است

مهر نوشت: تهیه‌کننده مجموعه «کلبه عموپورنگ» با اشاره به شرایط برنامه‌سازی در دهه ۶۰ و ۷۰ بیان کرد که آن زمان بودجه گروه کودک از گروه فیلم و سریال بیشتر بوده و کارهای بیشتری هم ساخته می‌شده است.

مسلم آقاجان‌زاده تهیه کننده مجموعه «کلبه عموپورنگ» با پایان پخش این اثر در شبکه دو درباره میزان اقبال به آن بیان کرد: ما با هدف اثری خانوادگی و با محوریت کودک این مجموعه را تولید کردیم و خدا را شکر مردم پسندیدند. یک دلیل اقبال عمومی شاید فانتزی بودن مجموعه است که ما گریم‌ها و دکور سنگینی داشتیم و همه مولفه ها اصولی و حرفه‌ای بود و باعث شد مردم از آن استقبال کنند.

وی درباره نبود حمایت از کار کودک در تلویزیون عنوان کرد: کار کودک همیشه طرفدار داشته است و در دهه ۶۰ و ۷۰ بودجه گروه کودک از گروه فیلم و سریال بیشتر بود. آن زمان هفته‌ای یک سریال وجود داشت اما گروه‌های کودک هرروز برنامه داشتند. به ویژه که فضای طنز آنچنان نبود و هنرمندانی که می‌خواستند در فضای شادتر و فانتزی کار کنند به گروه کودک می‌رفتند.

آقاجان‌زاده اضافه کرد: به همین دلیل بود که بسیاری از هنرمندان طنز ما از کار کودک به عرصه‌های دیگر رفتند. به هر حال هرچقدر بیشتر بها داده شود اقبال عمومی بالاست و اتفاق بهتری رخ خواهد داد، امیدوارم هنرمندان حرفه‌ای نمایشی ما هم به کار کودک جذب شوند.

وی درباره حضور در شبکه خانگی و ساخت آثاری همچون «بالش ها» عنوان کرد: ما هنوز بلاتکلیف هستیم برند ما متعلق به تلویزیون است اولویت اول و دوم و سوم ما هم تلویزیون است. متاسفانه اکنون وضعیت برای برنامه‌های کودک خیلی خوب نیست. ما تلاش داریم برای تلویزیون و مخاطبان تلویزیون برنامه سازی کنیم مگر اینکه تلویزیون نخواهد، با این حال فعلاً نه برای شبکه خانگی نه تلویزیون برنامه نداریم.

تهیه کننده «کلبه عموپرونگ» درباره نظرسنجی اخیر تلویزیون که این مجموعه را با ۲۰ درصد اثری پرمخاطب خواند، عنوان کرد: نظرسنجی‌ای در بیرون از تلویزیون و از طریق ایسپا داشتیم که حدود ۳۰ درصد از بزرگسالان و ۷۰ درصد از کودکان مخاطب این مجموعه هستند و این آمار خیلی بالاتر است. همانطور هم که تلوبیون نشان می‌دهد این مجموعه پرمخاطب‌ترین کار کشور است و همه اینها از لطف و اقبال مردم است.

۵۸۵۸

پست بعدی

نقشه راه خاتمی برای بازسازی گام به گام رابطه اصلاح طلبان با مردم

ج دسامبر 31 , 2021
ایسنا نوشت: نایب رئیس مجلس ششم تأکید کرد: جریان اصلاحات باید به دنبال راهکارها و برنامه‌های تخصصی برای حل مشکلات مردم بوده و به تربیت نیرو بپردازد. سیدمحمدرضا خاتمی در بیست و نهمین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران بیان کرد:‌ بنده حدود دو سال است که سخنرانی نداشتم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000