نطق آتشین یک نماینده : ژنرال‌هایی که کسی حرف‌شان را گوش نمی‌دهد، سر کوچه فامیلی نشسته اند و با خود رقابت می‌کنند

نطق آتشین یک نماینده : ژنرال‌هایی که کسی حرف‌شان را گوش نمی‌دهد، سر کوچه فامیلی نشسته اند و با خود رقابت می‌کنند

یک نماینده مجلس در نطق خود به شدت تیم اقتصادی دولت را مورد سرزنش قرار داد و از آنها با عنوان ژنرالهای بی سرباز یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سارا فلاحی نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در نطقی آتشین به ابراهیم رییسی در انتخاب کابینه و تیم اقتصادی دولت انتقاد کرد.

فلاحی خطاب به رییسی از تریبون مجلس گفت: اگر تیم اقتصادی خود را عوض نکنید، تیم اقتصادی شما شبیه ژنرالهای بدون سربازی است که فرمان می دهند و کسی تبعیت نمی کند.

نطق آتشین یک نماینده : ژنرال‌هایی که کسی حرف‌شان را گوش نمی‌دهد، سر کوچه فامیلی نشسته اند و با خود رقابت می‌کنند

بیشتر بخوانید:

نامه نمایندگان کُردنشین مجلس به رهبر انقلاب در اعتراض به صداوسیما

اسامی ۱۵ نماینده مجلس که به اتفاق خانواده با خرج شهرداری به مشهد سفر کردند

او در ادامه سخنانش افزود: این تیم به جای رقابت با مشکلات مردم با خود رقابت می کنند. گوشه ای از این رقابتها را در لایحه بودجه ۱۴۰۱ می بینیم که بسیاری از برآوردهای آن غلط است. دوباره دست دولت را در جیب مردم فرو کرده است و حذف و اضافه های رادیکالی زیادی دارد.

فلاحی با خطاب قرار دادن رییسی گفت: برادر من! برخی از وزرای شما انگار سر کوچه فامیلی و دوستی و رفاقت نشسته اند و به همه رفقای سیاسی و نسبی و سببی خود بفرما داده اند. به داد مردم برسید. برخی از وزرای شما با شما هم مسلک نیستند. در مسیر انقلابی گری حرکت نمی کنند. اجازه ندهید داستان ما و شما و مردم وعده هایی که به مردم داده ایم به داستان آن سرباز بخت برگشته ای بدل شود که در انتظار وعده لباس گرم پادشاه یخ زد و مرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان سخنانش گفت: برادر انقلابی من!‌ میدانیم میخواهید برای مردم کار کنید ولی مواظب فرصت طلبان هزار زیست باشید که می توانند خود را با همه شرایط وفق دهند. در کنار ارثیه شومی که از اسلافتان به شما رسیده است ارثیه متعالی از شهیدان دارید. ایثار، فداکاری، پذیرش نخبه گان، تخصص گرایی، احترام به مردم و کنار آنها بودن. با هم به داد مردمی که نجابتشان ما را گرفتار کرده است برسیم و مردم را از این گرفتاری نجات دهیم. مردم در کنار شما خواهند بود به شرط آنکه با عهدی که به مردم بسته اید وفادار بمانید.

۲۳۱

پست بعدی

منوچهر آریان‌پور که بود و چه کرد؟

ج دسامبر 31 , 2021
ایسنا نوشت: فرهاد قربان‌زاده به توصیف منوچهر آریان‌پور و مرور فعالیت‌های علمی و فرهنگی او پرداخته است. این فرهنگ‌نویس، ویراستار و زبان‌شناس در یادداشتی که با استناد به منابع چاپی در پی درگذشت منوچهر آریان‌پور نوشته، آورده است: «در ششم دی‌ماه ۱۴۰۰ منوچهر آریان‌پور کاشانی از میان ما رخت بربست. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000