آشنایی با راهکارهای غلبه بر ترس‌

آشنایی با راهکارهای غلبه بر ترس‌

ایرنا نوشت: برنامه «صبح پارسی» که فردا (جمعه ۱۰ دی‌ماه) روی آنتن می‌رود با حضور یک روانشناس از راهکارهای غلبه بر ترس‌ها خواهد گفت.

مهدی اخوان روز جمعه دهم دی ماه در صبح پارسی برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می یابد. اخوان روانشناس برنامه صبح پارسی است که در برنامه فردا راجع به راهکارهایی برای غلبه بر ترس ها صحبت می کند.

اجرای صبح پارسی فردا را محمدامین نبی اللهی و شمیم علیزاده بر عهده دارند و تهیه کنندگان این برنامه علیرضا نظارت و ابراهیم ارجمندی هستند.

برنامه صبحگاهی صبح پارسی از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود.

این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند نماهنگ‌های خوانندگان معروف با مناظری از طبیعت، معرفی کتاب، ورزش صبحگاهی و گزیده مهمترین اخبار برای مخاطبان در آن پخش می‌شود. همچنین آیتم «یادته» به معرفی اماکن بسیار قدیمی ایران پرداخته است.

۵۸۵۸

پست بعدی

معاون رئیسی در امور بانوان : حجاب باید از ادارات شروع شود / دولت برای اجرای قوانین حجاب قاطعانه ورود می‌کند

پ دسامبر 30 , 2021
فارس نوشت:معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت : دشمنان نسل ایرانی و اسلامی را هدف قرار داده‌اند واگر فضای مجازی درست نشود می‌تواند کشنده نسل باشد. انسیه خزعلی معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور امروز پنجشنبه در سفر به شهر قم با حضور در گلزار شهدای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000