نماینده مجلس: مردم از گرانی ها و آشفتگی بازار گلایه دارند ، دولت ورود جدی کند

نماینده مجلس: مردم از گرانی ها  و آشفتگی بازار گلایه دارند ، دولت ورود جدی کند

فارس نوشت:عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مردم از دولت انتظار نظارت بیشتر در بازار را دارند؛ آنها به شدت از آشفتگی موجود در بازار و روند رشد قیمت‌ها گله‌مند بوده و انتظار می‌رود دولت ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز چهارشنبه 8 دی و در تذکری شفاهی اظهار داشت: گرانی‌ها این روزها در بازار بیداد می‌کند؛ شاهد هستیم که قیمت کالاها افزایش یافته و حتی اخیرا قیمت نان هم گران شده است.

عضو کمیسیون بودجه مجلس: مردم از آشفتگی بازار و روند رشد قیمت‌های کالای اساسی گلایه دارند

وی افزود: مردم از وضعیت کنونی ناراضی هستند و انتظار دارند دولت بیشتر در میدان حضور یافته و نظارت جدی بر بازار اعمال کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: مردم به شدت از آشفتگی موجود در بازار و روند رشد قیمت‌ها گله‌مند بوده و انتظار می‌رود دولت ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

تذکر نماینده تهران: قیمت برخی داروها ۶ برابر شده/ سمعک را ۷۰ میلیون می‌فروشند

نگرانی مردم از گرانی ها، بی‌خبری نمایندگان مجلس

فاش گویی های رسمی رئیسی از چالش های اقتصادی نشانه چیست؟

21217

پست بعدی

توصیه هنری آیت‌الله جنتی درباره بزرگداشت شهید سلیمانی

چ دسامبر 29 , 2021
آیت‌الله جنتی با اشاره به سالگرد ترور شهید سلیمانی گفت: اگر این شهادت‌ها نبود، این تاریخ درخشان هم رقم نمی خورد و قطعا شهدا به خصوص حاج قاسم سلیمانی ظرفیت الگو شدن برای جوانان را دارند و باید از این ظرفیت استفاده شود. به گزارش خبرآنلاین و به نقل از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000