روایت بازیگر «یوسف پیامبر» از دیدار با سیدحسن نصرالله

روایت بازیگر «یوسف پیامبر» از دیدار با سیدحسن نصرالله

کیهان نوشت: جمعی از مدیران و اهالی هنر با حضور در منزل جهانبخش سلطانی از تلاش‌های او در عرصه سینما و تلویزیون قدردانی کردند.

جهانبخش سلطانی درباره خاطراتش در فیلم‌های دفاع مقدس گفت: بعد از انقلاب با حاج ‌حسین خرازی دوست بودم و او از من ‌خواست که تئاترهای دفاع مقدسی را روی صحنه ببرم. خرازی به من می‌گفت از دانشجویانی که در جبهه حضور دارند برای بازی در تئاترها استفاده کنم، اما هر بار که می‌خواستیم تئاتر را روی صحنه ببریم به این دوستان اعلام می‌شد که عملیات شده و به منطقه اعزام می‌شدند، اما در آخر یک تئاتر با حضور هنرمندانی که رزمنده هم بودند در اصفهان روی صحنه بردیم.

بازیگر «یوسف پیامبر» با اشاره به یکی از قاب‌های عکس خانه‌اش گفت: این عکس مربوط به سریال «چشمان آبی زهرا» است. ما برای بازی در این سریال به سوریه و لبنان رفتیم و با سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان دیدار کردیم.

او درباره سفرهای زیارتی خود گفت: هشت بار به زیارت خانه خدا رفته‌ام و ۱۲ بار هم به کربلای معلی مشرف شده‌ام. تمام این تسبیح‌هایی که دارم یادگار اماکن زیارتی است و همه اینها برای من خاطراتی را به همراه دارد.

۵۸۵۸

پست بعدی

نهضت احیای بتگاه های تطعیل شده، وعده تازه معاون اول رئیسی

چ دسامبر 29 , 2021
معاون اول رییس‌جمهور گفت: دولت درپی طراحی و اجرای نهضت احیاء است تا بر اساس این طرح بنگاه‌های تولیدی که تعطیل شده و یا با ظرفیت پایین فعالیت دارند تحت حمایت قرار گیرند و با توانی جدید به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند. به گزارش خبرآنلاین و به نقل از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000