نوباوه : موضع گیری مرکز پژوهش ها در مخالفت با طرح صیانت «اهانت به مجلس» است

نوباوه  : موضع گیری مرکز پژوهش ها در مخالفت با طرح صیانت «اهانت به مجلس» است

فارس نوشت:نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: باید در شرح وظایف مدیر و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس تجدیدنظر شود.

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران ، با انتقاد از عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس قانونا حق ندارد که در مورد موضوعات و طرح‌های در دستورکار اطلاعیه بدهد و موضع‌گیری کند بلکه تنها می‌تواند نظر مشورتی و کارشناسی بدهد.

باید در وظایف مدیر و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس تجدیدنظر شود

وی افزود: در ارتباط با طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی پس از ارجاع این طرح از کمیسیون ویژه به مرکز پژوهش‌ها این مرکز با صدور اطلاعیه با آن مخالف کرده که این کار قانوناً درست نیست.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: بررسی و موافقت و مخالفت در طرح‌های دستورکار مجلس در حوزه کاری مرکز پژهش‌های مجلس نیست و این مرکز فقط می‌تواند نظر مشورتی بدهد و مخالفت و موافقت وی با یک طرح محمل قانونی ندارد.

نوباوه خاطرنشان کرد: این رفتار مرکز پژوهش‌ها در اعلام نظر و مخالفت با طرح در دستورکار و به عنوان مثال طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی اهانت به مجلس است و نباید اتفاق بیفتد.

وی افزود: باید در شرح وظایف مدیر و کارکنان مرکز پژوهش‌های مجلس تجدیدنظر صورت گیرد و از تداوم این مسیر که این مرکز بخواهد با طرحی مخالفت یا موافقت کند ممانعت به عمل آید.

بیشتر بخوانید:

روزنامه شرق خبر داد: رد پای زاکانی و برادرش درطرح صیانت از فضای مجازی

نماینده حامی طرح صیانت : گزارش مرکز پژوهش‌ها کارشناسی نیست ، رادیکال است

217

پست بعدی

ناگفته‌های یک رپر دهه هفتادی/ رپری شغل دوم ماست!

د دسامبر 27 , 2021
فرهیختگان نوشت: خسرو یکی از رپرهای جوان و متولد دهه هفتاد است که در دبیرستان دبیری می‌کند و رپ‌خوانی، تنها فعالیت او نیست. رپ‌خوانی غلامرضا نیکخواه در قسمت آخر «جوکر» و بعد از آن انتشار مجزایش به‌صورت یک قطعه موزیک‌ویدئویی، واکنش‌هایی را به‌همراه داشت. واکنش‌هایی که بیشتر آن را تمسخر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000