سخنگوی کمیسیون طرح صیانت:قرار نبود مرکز پژوهش ها طرح مجلس را نقد کند

سخنگوی کمیسیون طرح صیانت:قرار نبود مرکز پژوهش ها طرح مجلس را نقد کند

تسنیم نوشت:سخنگوی کمیسیون حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت:‌ مرکز پژوهش‌ها اساساً قرار نبوده که طرح مجلس را نقد کند بلکه قرار بوده تا با ادغام پیشنهادات دولت با طرح اولیه مجلس، طرح جدیدی را به کمیسیون مشترک ارسال کند.

لطف‌الله سیاهکلی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی با اشاره به نقدهای مرکز پژوهش‌های مجلس به مصوبات این کمیسیون گفت: ما در واقع پیشنهاد دولت را به همراه طرح مجلس به مرکز پژوهش‌ها ارسال کردیم تا این مرکز با ادغام آن دو، طرح جدیدی را به کمیسیون مشترک ارسال کند.

سیاهکلی‌: مرکز پژوهش‌ها به جای نقد طرح صیانت به ارائه طرح جدید بپردازد

وی افزود: این در حالی است که مرکز پژوهش‌ها پس از بررسی این موضوع، طرح قدیم مجلس را نقد کرده که در رسانه‌ها نیز منتشر شده است. موضوعی که اینجا مطرح می‌شود این است که مرکز پژوهش‌ها اساساً قرار نبوده که طرح مجلس را نقد کند بلکه قرار بوده تا با ادغام پیشنهادات دولت با طرح اولیه مجلس، طرح جدیدی را به کمیسیون مشترک ارسال کند. به هر حال مرکز پژوهش‌ها در پایانِ نامه خود به مجلس از کمیسیون مشترک درخواست کرده تا برای نگارش طرح جدید فرصت بیشتری در اختیارش قرار داده شود.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی خاطرنشان کرد: بر همین اساس در جلسه صبح فردای کمیسیون، درخواست مرکز پژوهش‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت سه حالت ممکن است پیش بیاید. یا اینکه فرصت درخواستی به مرکز پژوهش‌ها داده می‌شود یا طرح قدیم ادامه می‌کند و یا اینکه خودِ کمیسیون طرح جدیدی را تدوین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

اعلام آمادگی مرکز پژوهش‌ها برای اصلاح اشکالات طرح صیانت

نماینده حامی طرح صیانت : گزارش مرکز پژوهش‌ها کارشناسی نیست ، رادیکال است

21217

پست بعدی

تاکید مخبر بر اجرای قانون هوای پاک و اقدامات فوری تمامی دستگاه‌ها

ی دسامبر 26 , 2021
معاون اول رییس‌جمهور گفت: عملیاتی شدن سیاست‌های قانون هوای پاک در گرو اقدامات عملی، سازنده و فوری تمامی دستگاه‌های ذیربط است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول ریاست‌جمهوری، دومین جلسه درخصوص حل مشکل آلودگی هوای کلان شهرها و شهرهای کشور به ریاست معاون اول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000