موضوع نامه انتقاد رسمی مجلس به لایحه بودجه چه بود؟

موضوع نامه انتقاد رسمی مجلس به لایحه بودجه چه بود؟

تسنیم نوشت : رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس گفت: دولت هیچ کدام از بندهای 11 گانه قانون مصوب مجلس در مورد اصلاح ساختار بودجه را در بودجه سنواتی سال آینده اعمال نکرده و براین اساس طی نامه‌ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه به این موضوع انتقاد کرده‌ایم

محسن زنگنه رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس، با انتقاد از سازمان برنامه و بودجه به دلیل عدم اعمال قانون اصلاح ساختار بودجه در تدوین لایحه بودجه سال 1401 کل کشور گفت: دولت هیچ کدام از بندهای 11 گانه قانون مصوب مجلس در مورد اصلاح ساختار بودجه را در بودجه سنواتی سال آینده اعمال نکرده و براین اساس طی نامه‌ای به آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه به این موضوع انتقاد کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید :

رئیس مرکز پژوهش های مجلس:ابهامات تحقق بودجه 1401 زیاد است/ منابع پیش بینی شده دچار بیش برآوردی است

خبر رییس کمیسیون اقتصادی از اصلاح ساختار بودجه برای اولین بار در کشور

زنگنه خاطرنشان کرد: براساس قانون اصلاح ساختار بودجه، باید درآمدها و مصارف ارزی و ریالی از یکدیگر در بودجه جدا می‌شد اما این اقدام انجام نشده است و تنها برای اعمال این بند از قانون دولت باید تمامی جداول بودجه را اصلاح کند.

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس تاکید کرد: با وجود اینکه قانون اصلاح ساختار بودجه به عنوان یک قانون بالادستی در مجلس تصویب شد اما متاسفانه در لایحه بودجه 1401 اعمال نشده و ما از دولت خواسته‌ایم تا این اصلاحات را در بودجه انجام دهد.

2121

پست بعدی

نظر جالب استاد دانشگاه آمریکایی درباره فیلم جدید اصغر فرهادی

پ دسامبر 23 , 2021
متا مزج، استاد سینما و رسانه در دانشگاه پنسیلوانیا در ورایتی درباره آخرین ساخته اصغر فرهادی نوشت: «قهرمان» درباره تفاوت بین انجام کار خوب و انجام ندادن کار بد پرسش می‌کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متا مزج در نقد خود بر فیلم «قهرمان» نوشته است:«در فیلم‌های اصغر فرهادی، چارچوب‌ها و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000