جزییات برخورد میکسر با ۱۱ خودرو در اتوبان ستاری

جزییات برخورد میکسر با ۱۱ خودرو در اتوبان ستاری

رییس پلیس راهور تهران بزرگ جزییات برخورد کامیون مرگبار میکسر با ۱۱ خودرو در مسیر تقاطع ستاری – مخبری را تشریح کرد و از لغو مجوز شرکت مذکور خبر داد.

سردار محمد حسین حمیدی دراین‌باره گفت: در ساعت ۱۸:۴۹ شب گذشته وقوع یک فقره تصادف سنگین در محدوده ستاری و برخورد شدید بین یکدستگاه کامیون میکسر با چندین خودرو به همکاران بنده اعلام شد.

وی گفت: تیم های کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ به محض رسیدن در صحنه حادثه و بررسی های به عمل آورده متوجه می شوند که یکدستگاه کامیون میکسر که در مسیر شمال به جنوب ستاری تقاطع مخبری در حال حرکت بوده پس از این برخوردهای شدید با ۱۱ دستگاه سواری به سمت چپ منحرف شده و پس از شکستن چندین شاخه گاردریل و درختان و عبور از آنها به لاین مخالف رفته و به سمت تقاطع مخبری رفت.

حمیدی افزود: این کامیون میکسر در ادامه حرکت خود در لاین مخالف با یکدستگاه سواری پژو۲۰۶ که در مسیر صحیح خود از محدوده جنوب به شمال در حال تردد بوده از ناحیه جلو برخورد و این خودرو را با خود تا پل عابر پیاده می کشاند و در نهایت با برخورد با پایه های این پل متوقف شد.

بیشتر بخوانید:

له شدن خودروی سواری در تصادف وحشتناک با میکسر

مرور سه حادثه مهم قطار در کشور

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در این حادثه متاسفانه راننده پژو ۲۰۶ که فردی ۲۹ ساله بوده در محل حادثه فوت و ۶ نفر دیگر نیز مصدوم و به ۱۱ خودرو ، گاردریل ها، درختان و ابنیه راه خسارات شدید وارد شد.

وی در خصوص علل حادثه اظهار کرد: شرکت مربوطه به علت عدم نظارت بر رفتار راننده و حمل اضافه بار و همچنین حرکت در ساعات غیر مجاز خارج از زمان تعیین شده که از سوی شورای حمل و نقل و ترافیک تهران اعلام شده و همچنین به راننده میکسر بدلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه سهم تقصیر داده شد.

حمیدی همچنین افزود: بدلیل اهمیت موضوع به قید فوریت جلسه و کمیسیون ماده ۳۱ و ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات در خصوص مقررات حمل بار و تخلفات وسایل نقلیه باربری با حضور اعضای شهرداری تهران و نمایندگان حمل و نقل بار و نماینده شرکت مربوطه بدلایل ذکر شده تشکیل و پروانه شرکت مذکور به مدت یکسال تعلیق شد.

وی افزود: این نکته را هم باید اضافه کرد که در بررسی های صورت گرفته توسط پلیس چندین مورد تخلف ثبت شده شامل حمل بار غیر مجاز ( اضافه تناژ ) و تعدادی تخلفات حادثه ساز و نیز تصادفات فوتی و جرحی در سوابق این شرکت موجود بوده که همه و همه از عدم آموزش و نظارت مدیران این شرکت بر نحوه فعالیت و عملکرد رانندگان ناوگان خود که باعث انجام تخلفات و مخصوصا حادثه شب گذشته شد، نشأت گرفته است.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

موضوع نامه انتقاد رسمی مجلس به لایحه بودجه چه بود؟

پ دسامبر 23 , 2021
تسنیم نوشت : رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس گفت: دولت هیچ کدام از بندهای 11 گانه قانون مصوب مجلس در مورد اصلاح ساختار بودجه را در بودجه سنواتی سال آینده اعمال نکرده و براین اساس طی نامه‌ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه به این موضوع انتقاد کرده‌ایم محسن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000