بیژن بیرنگ: «محله بهداشت» استفاده از مسواک را چندبرابر کرد

بیژن بیرنگ: «محله بهداشت» استفاده از مسواک را چندبرابر کرد

بیژن بیرنگ معتقد است اهمیتی ندارد که چه کارهایی را نساخته همین که کارهای ساخته شده با کیفیت و تاثیرگذار بودند کافی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته (سه‌شنبه ۳۰ آذر) بیژن بیرنگ، کارگردان، تهیه‌کننده، مجری و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون مهمان برنامه «چهل تیکه» با اجرای محمدرضا علیمردانی بود.

بیرنگ در ابتدا درباره میزان درآمدش از ساخت برنامه برای تلویزیون گفت: «من و مهران رسام از ساخت کار در تلویزیون هیچ درآمدی نداشتیم، برنامه می‌ساختیم و از جیب رویش می‌گذاشتیم چون هدفمان کسب پول نبود با این حال همه این موارد در سال ۱۳۸۰ به پایان رسید.»

او در پاسخ به این سوال که دوست داشتید چه کاری بسازید و نساختید گفت: «چه اهمیتی دارد که چه چیزی را نساختم؟ مهم نیست چه چیزی می‌سازید مهم این است که ارزش داشته باشد. جدای از برنامه ریزی ما چیزی به نام کائنات داریم که با برنامه‌های خودش ما را جلو می‌برد. من همیشه به این افتخار کردم که برنامه‌های ما تاثیر گذار بود، در زمانی که «محله بهداشت» پخش می‌شد استفاده از مسواک چندین برابر افزایش پیدا کرده بود و این نشان می‌داد که ما راهمان را به درستی طی می‌کنیم.»

۵۸۲۴۵

پست بعدی

برخورد دو قطار مترو در خط پنج متروی تهران

چ دسامبر 22 , 2021
به علت برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر، خط ۵ متروی تهران و حومه مسافرگیری در این خط متوقف شده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000