کارگردانی حرفه ای تئاتر”فنز” تحسین برانگیز است

کارگردانی حرفه ای تئاتر"فنز" تحسین برانگیز است

بازیگر و کارگردان پیشکسوت عرصه تئاتر اظهار کرد: کارگردانی حرفه ای این تئاتر تحسین مرا برانگیخت و پس از مدت ها به جرات می توان بگویم که به تماشای یک تئاتر خوب و حرفه ای نشستم.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، منصور حمیدی اظهار داشت: ریتم و روند اجرا به قدری برای من لذت بخش بود که دیروز برای بار دوم به همراه دانشجویانم این تئاتر را تماشا کردم.

حمیدی یادآور شد: با توجه به اینکه متن نمایشنامه به وقایع روز جامعه پرداخت میکند و فضای دراماتیکی دارد برای مخاطب جذاب و لذت بخش است.

وی همچنین یادآورشد: در متن های طولانی اگر در حوزه کارگردانی و بازیگری کم و کاستی وجود داشته باشد حوصله مخاطب سر میرود اما تیم خانم ایرانزاد به خوبی از عهده این موضوع برآمده‌اند به طوری که مخاطبان سالن با اشتیاق این نمایش را دنبال می کردند.

این هنرمند باسابقه گفت: سابقه خانم ایرانزاد در کارهای گذشته نشان داده است که این کارگردان از عهده ژانرهای مختلف می تواند بر بیاید.

حمیدی با اشاره به بازی های خوب این تئاتر یادآورشد: انرژی بازیگران این تئاتر از اول تا آخر نمایش به خوبی حفظ شده است، موضوع مهمی که همواره به دانشجویان تئاتر تاکید می شود استفاده از نهایت انرژی بر روی صحنه است، که در این تئانر به خوبی شاهد این موضوع هستیم.

لازم به ذکر است تئاتر "فنز" از 22 آذرماه در محل تئاتر مستقل تبریز واقع در موسسه فرهنگی الف هرشب ساعت 19 بر روی صحنه می‌رود.

پست بعدی

عضو کمیته علمی ستاد کرونا: محدودیت‌های قبلی کرونا باید دوباره اجرا شود

د دسامبر 20 , 2021
ایلنا نوشت: عضو کمیته علمی کشوری کرونا گفت: تاکید کمیته علمی کشوری کرونا این است که دوباره باید محدودیت‌های قبلی، اجرا شود چون از امروز باید برخورد و رفتارمان با برخوردی که تا الان داشته ایم، متفاوت باشد. پیام طبرسی اظهار داشت: نباید الان گول نقشه سفید کشور را بخوریم. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000