رونمایی از گرافیک جدید شبکه دو در شب یلدا

رونمایی از گرافیک جدید شبکه دو در شب یلدا

محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه دو سیما با اشاره به پخش ویژه‌برنامه یلدای دو صفر از رونمایی هویت بصری و گرافیکیِ جدید این شبکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی شبکه دو، محمدرضا جعفری جلوه با بیان اینکه یلدا شب حکایت، حکمت و محاکات و شب حکایت‌های ناب است، اظهار کرد: یلدا از دیرباز شب حکایت‌گرانِ پیر دِیر و کهنسالان درس‌آموز، شب رونمایی از نور، شب زایش خورشید، شب پاسداشت روشنایی، شب به ثمر نشستن انتظار و به بار نشستن امید است.

مدیر شبکه دو با اشاره به اینکه شبکه دو در این شب با تقدیم ویژه‌برنامه یلدای دو صفر از هویت بصری جدید شبکه رونمایی خواهد کرد؛ توضیح داد: یلدای دو صفر به نحوی فینال برنامه شاخص و ارزشمند محاکات را هم در بر دارد به گونه‌ای که از میان پنج برنامه منتخب، هیات داورانِ این برنامه یک روایت و حکایت برتر را با آراء مردمی انتخاب و معرفی خواهند کرد. ضمن اینکه بهترین روایتگر نیز از میان ده‌ها شرکت‌کننده در این برنامه برگزیده خواهد شد. یعنی هم بهترین قصه و هم بهترین قصه‌گو معرفی خواهند شد.

جعفری جلوه به رونمایی از هویت بصری و گرافیکی جدید این شبکه به عنوان هدیه ویژه شبکه دو به مخاطبان اشاره کرد و گفت: به پاس ظرفیت‌های نهفته در این شب بر آن شدیم یک هدیه ویژه شب چله نیز به مخاطبان ارجمندمان تقدیم کنیم و آن هم هویت بصری و گرافیک جدید شبکه دو سیماست که پس از سال‌های متمادی مبتنی بر هویت و ماموریت‌های این شبکه طراحی و نهایی شده است. و امیدواریم در خور و شایسته مخاطبان‌مان باشد.

گفتنی است ویژه‌برنامه یلدای دو صفر با حضور مهمانان مختلف و در بخش‌های متنوع روز سه‌شنبه ۳۰ آذردر دو بخش ،قسمت اول ساعت ۲۱:۰۰تا ۲۲:۲۰ وبخش دوم ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن خواهد شد.

۵۸۵۸

پست بعدی

تزریق دز سوم برای افراد بالای ۱۸ سال تایید شد

د دسامبر 20 , 2021
باشگاه خبرنگاران نوشت: حیدری از تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال که ۳ تا ۴ ماه از زمان تزریق دوز دوم آن‌ها گذشته باشد، خبر داد. کمال حیدری، معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: تمام افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند با رعایت همین فاصله زمانی برای تزریق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000